تلاش ماهواره ها برای سست کردن ارزش در کانون خانواده ها

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / تلاش ماهواره ها برای سست کردن ارزش در کانون خانواده ها

%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-3

در همایش سه ساله های حسینی سامان عنوان شد:تلاش ماهواره ها برای سست کردن ارزش در کانون خانواده ها

متاسفانه شاهد پسرفت در زمینه های اخلاقی و تربیتی هستیم که شاهد عینی آن می تواند، ازدیاد پرونده های قضائی خانواده در مراجع قضائی و دادگاهها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سعید ابراهیمی، در جمع مادران و خواهران سامان با اشاره به اهمیت موضوع تربیت در خانواده، گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام عرصه های علمی، متاسفانه شاهد پسرفت در زمینه های اخلاقی و تربیتی هستیم که شاهد عینی آن می تواند، ازدیاد پرونده های قضائی خانواده در مراجع قضائی و دادگاهها باشد.

کارشناس مسائل فرهنگی شهرستان سامان، افزود: یکی از مهمترین ارکان جامعه، مادران و زنان هستند که در مباحث تربیتی و اخلاقی، نقش اساس و محوری را ایفا می کنند .

حجت الاسلام ابراهیمی، ادامه داد: امروزه برای تربیت فرزندان ما، هزاران شبکه ی ماهواره ای و صدها شبکه فارسی زبان، دست بکار شده اند تا مباحث ارزشی، تربیتی و اخلاقی را در کانونهای خانواده سست و بی اهمیت جلوه دهند، چرا که آنان بخوبی اهمیت مقوله فرهنگی، تربیتی و اخلاقی در خانواده و جامعه اسلامی ما را دریافته اند، کما اینکه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) هدف از بعثت خود را نیز دقیقا”، اکمال اخلاق برشمرده اند.

وی گفت: در شرایط کنونی جامعه، باید برای تربیت مذهبی فرزندانمان، با نظم و برنامه پیش رفت تا مبادا فرزندانمان اسیر تربیت غرب و بیگانه شوند که آنروز باید منتظر وقایع تلخ در خانواده و جامعه اسلامی بود ، همانگونه که امروزه غربی ها خودشان در منجلاب های اخلاقی و تربیتی غرق شده اند و تنها راه برون رفت از این بحران تربیتی و اخلاقی را تمسک به معنویت و تربیت مذهبی و اخلاقی می دانند.

نمایش و شبیه سازی واقعه اسارت حضرت رقیه (سلام الله علیها) و آل الله در شام و نیز مداحی و روضه خوانی مصائب اهل بیت عصمت و طهارات(علیهم السلام) از دیگر برنامه های این محفل معنوی و نوارانی بود.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *