تمدید تحریمها اثبات دشمنی وقیحانه آمریکاست

خانه / استان ها / تمدید تحریمها اثبات دشمنی وقیحانه آمریکاست

%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b20

حجت الاسلام کریم سرافراز، تمدید تحریمها را نقض صریح برجام و اثبات این واقعیت دانست که آمریکا قابل اعتماد نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در همایش تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت و به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با اشاره به آیه شریفه 52 از سوره مبارکه فرقان، جهاد کبیر را محورهای اصلی و شاخص گفتمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برشمرد و گفت: جهاد کبیر یک موضوع شعاری نیست؛ بلکه یک اصل مهم است که در آن عدم پیروی و تبعیت و همراهی با استکبار ودشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مطرح می باشد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، مسئله نفوذ با ابعاد مختلف موردی و جریانی را تهدید جدی فراروی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:‌دشمنان انقلاب می خواهند با نفوذ در بدنه و ارکان نظام، ادراک مردم و مسئولین را تصرف کنند و ارزش های اسلامی و انقلابی را در کشور کم رنگ نمایند؛ به گونه ای که شکل ظاهری نظام حفظ؛ ولی ماهیت ودرون مایه آن مطابق خواست استکبار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی گری و تأکید بر انقلابی ماندن دلسوزان نظام، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نه تنها بر تمامی پاسداران و بسیجیان، بلکه بر تمام انقلابی ها لازم است لحظه به لحظه فرامین حضرت آقا را رصد نمایند، تا بتوانند این نقشه راه را به خوبی برای جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام سرافراز، به هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه تخلفات و بدعهدی های آمریکایی ها در قضیه برجام نیز اشاره کرد و گفت: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته ای تخلف های متعددی انجام داده است،‌که تازه ترین آن تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم تمدید، اجرایی و عملیاتی شود؛ قطعاً نقض برجام است و جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،تأکید کرد: با اقدام انقلابی دولتمردان و نمایندگان مجلس و آحاد ملت باید با جدیدترین بدعهدی آمریکایی ها که تمدید تحریم های معروف به داماتو یاISA))،‌می باشد مقابله شود و چهره مزورانه دشمنان برای همگان افشا گردد.

این مقام مسئول در پایان تمدید تحریم های ده ساله را اثبات این واقعیت دانست که آمریکا قابل اعتماد نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید به طرف مقابل اعتماد کرد و فریب لبخند او ا را نباید خورد و نباید به وعده های دشمن وقیح اعتماد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *