توزیع بسته خوراکی وبهداشتی در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / توزیع بسته خوراکی وبهداشتی در اشکفتک + تصویر

در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش کمک مومنانه، کمک رسانی به نیازمندان آغاز شد.

توزیع بسته خوراکی وبهداشتی در اشکفتک + تصویر

در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش کمک مومنانه، کمک رسانی به نیازمندان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام، هیئات مذهبی و بسیجیان با جمع آوری نذورات مردم ولایتمدار اشکفتک همه ساله اقدام به برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه و برپایی ایستگاه صلواتی می کردند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و سفارش مسئولان مبنی بر عدم  تشکیل اجتماعات ،  امسال جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان و پایگاه بسیج مقاومت ابوذر غفاری  اشکفتک با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به یاری افرادی که در این شرایط کرونای با مشکل معیشتی مواجه شدند و نیازمند مساعدت بودند، شتافتند.

 در این راستا ۳۰ پک خوراکی و بهداشتی، هر بسته شامل ۱۴ قلم اجناس از جمله: ۱ کیسه برنج ، گوشت ، ماکارونی، روغن، پودر لباسشویی، ماسک استریلیزه شده، نمک، سویا، مایع ظرفشویی، نان، پولکی، حلوا ارده و رب گوجه فرنگی تهیه و تقدیم خانواده های نیازمند شد.

 ارزش هر بسته  اهدایی 400هزار تومان بود و به لطف خدا و با حمایت خیرین ارجمند و مردم ولایتمدار این خطه کمک به نیازمندان همچنان ادامه  خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

 

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *