توزیع غذای گرم و نور باران آسمان شهرکرد در شب نیمه ماه مبارک رمضان+ تصویر

خانه / استان ها / توزیع غذای گرم و نور باران آسمان شهرکرد در شب نیمه ماه مبارک رمضان+ تصویر

به مناسبت فرخنده میلادبا سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام 130پرس غذای گرم تقدیم ایتام و نیازمندان شد و نیز آسمان شهرکرد نور افشانی گردید.

به مناسبت فرخنده میلادبا سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام 130پرس غذای گرم تقدیم ایتام و نیازمندان شد و نیز آسمان شهرکرد نور افشانی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با تبریک خجسته میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت:در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با کمک خیرین ارجمند130 پرس غذای گرم طبخ و به خانواده های آسیب دیده از کرونا، ایتام و نیازمندان برای افطار تقدیم شد.

مرتضی سجادی با قدردانی از خیرین افزود: خیرین مومن با تأسی از کریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام  با دستان بخشنده خود به یاری نیازمندان شتافتند.

همچنین مراسم نورافشانی ویژه مولود مبارک نیمه ماه رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت رده های مقاومت بسیج، هیأت رزمندگان اسلام استان و مرکز افق از جوار قبور مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما، تپه نورالشهداء مرقد مطهر شهدای گمنام و مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

این مراسم در شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی و حضور محدودی از روزه داران در شب نیمه ماه مبارک رمضان با مولودیه خوانی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام برگزار شد.

همچنین این مراسم در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما با سخنرانی و مولودیه خوانی حجت الاسلام آقابابایی برگزارشد و مراسم مناجات، ذکر، دعا و جشن میلاد از ساعت 21:15 در مسجدجامع شهرکرد با قرائت بخشی از دعای ابوحمزه ثمالی به همت پایگاه مقاومت بسیج و هیأت رزمندگان اسلام استان برگزار و به صورت زنده از در فضای مجازی برگزارشد.

 شایان ذکراست: همزمان با ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط کرونایی، مراسم معنوی قرائت بخشی از دعای ابوحمزه ثمالی تا آخرین شب از این ماه مبارک، هر شب از ساعت:  21:15 در مسجد جامع شهرکرد برگزار و به صورت زنده از صحفات شبکه های مجازی: اینستاگرام masjedjame_chb @ – heyat_chb @  – آپارات /heyat_chb/live و  روبیکا heyat_chb@ ، پخش می شود.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : محمدمهدی و محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *