توطئه‌های دشمنان با بصیرت امت و پشتیبانی از ولایت فقیه خنثی می‌شود

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / توطئه‌های دشمنان با بصیرت امت و پشتیبانی از ولایت فقیه خنثی می‌شود

در قسمتی از وصیت‌نامه سردار شهید محمود کاوه آمده است که این بزرگوار، پیروی از ولایت و بصیرت مردم را در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان اسلام ضروری دانسته است.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید محمود کاوه را با هم می‌خوانیم:

بسم‌رب‌الشهداء‌و‌الصدیقین

دشمن باید بداند و این تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه‌ای را که علیه انقلاب طرح‌ریزی کند،‌ امت بیدار و آگاه با پیروی از رهبر عزیز، آن را خنثی خواهد کرد؛ آینده جنگ هم کاملاً روشن است که پیروزی نصیب رزمندگان اسلام خواهد شد و هیچگاه ما نخواهیم گذاشت که خون شهیدانمان هدر رود.

اگر امروز به‌ انقلاب‌ ما خدشه‌ وارد شود بدانید که‌ به‌ مسلمان‌های‌ جهان‌ خدشه‌ وارد شده‌ است‌ و اگر به‌ انقلاب‌ ما رونق‌ داده‌ شود آنها پیروز شده‌اند.

1-خدمت پدر و مادر خواهر و برادر و همه اقوام دوستان و خواهران و برادارن دینی سلام عرض میکنم وامیدوارم را ببخشید.

2-بعد از کشته شدنم اگر جدی از من جسدی باقی ماند آنرا پیش پدر و مادرم ببرید تا در هر جا که خواستند دفن نمایند.

3-ای پدر و مادر گرامی اصلا ناراحت نباشید از اینکه من کشته شدم چون من در راه هدفم که رسیدن به اسلام واقعی میباشد کشته شده و کشته شدن در راه اسلام و قرآن نیز همان شهادت است و شهادت آرزوی هر مسلمان واقعی میباشد که اسلام را درک کرده باشد مسلمانی که میخواهد خدا گونه بشود و خداگونه باشد. به مادرم دلداری بدهید و به او بگوئید که ناراحت نباشد و به مادران دیگر بیاموزد که فرزندانی داشته باشند که در راه اسلام قدم برمی‌دارند و در راه اسلام کشته شوند مادرم این را نیز بداند که او در فردای در پیش فاطمه(سلام الله علیها) رو سپید است چون او نیز شهید داده است.

5- از همه برادران و خواهران دینی میخواهم که راه مرا که راهی جز راه اسلام و امام خمینی نمی‌باشد ادامه دهند و تا پیروزی کامل مبارزه نمایند.

6- همیشه با یکدیگر با ملاطفت و مهربانی رفتار نمائید . با دشمنان اسلام و منافقین سرسختانه بجنگید و جهاد نمائید.

الله اکبر خمینی رهبر. مبارزه و جهاد تا پیـروزی کامل و برقراری جمهوری اسلامی.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *