جشن میلاد موفورالسرور امام عصر در لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / جشن میلاد موفورالسرور امام عصر در لردگان+ تصویر

جشن میلاد موفورالسرور پیشوای دوازدهم شیعیان‌ حضرت صاحب الامر ولیعصر ارواحنافداه درسالن ولایت شهر مالخلیفه با حضور خیل منتظران ظهور برگزار شد.

جشن میلاد موفورالسرور پیشوای دوازدهم شیعیان‌ حضرت صاحب الامر ولیعصر ارواحنافداه درسالن ولایت شهر مالخلیفه با حضور خیل منتظران ظهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم حجت الاسلام‌ محمودخیری جشن میلاد مولود الکریم حجت بن الحسن ارواحنافداه بر همه شیعیان بخصوص بر عاشقان اهل بیت عصمت طهارت علیهم السلام تبریک گفت.

امام جمعه فلارد گفت:نیمه شعبان نسیم انتظار دارد ، عطر و بوی عدالت ، آزادی و فرج  می دهد.

وی ادامه داد:بسیاری از مذاهب و ادیان دیگر هم مانند شیعه اعتقاد به منجی دارند اما تفاوت انتظار شیعه با دیگر ادیان و مذاهب این است که انتظار شیعه، یک انتظار فعال است یعنی این گونه نیست که بنشیند و دست روی دست بگذارد تا منجی بیاید و همه امور را اصلاح کند و عدالت و آزادی بیاورد.

حجت الاسلام‌ محمودخیری افزود: شیعه، زمینه ساز ظهور منجی است و برای برقراری حکومت عدل جهانی به رهبری امام زمان  ارواحنافداه تلاش می کند و اگر هم نتواند جامعه را اصلاح کند حداقل خودش را آماده سربازی برای امام زمان علیه السلام می کند.

 وی اظهار کرد: شعیه هر لحظه خودش را در قامت سربازی برای منجی عالم بشریت می بیند در مقابل اینگونه انتظار، انتظار منفعل آن است که شخص منتظر دست روی دست بگذارد تا منجی از راه برسد و عدالت را برپا کند که اینگونه انتظار در مکتب شیعه جایی ندارد.

امام جمعه فلارد گفت:امیدواریم به زودی زود شاهد آن باشیم که پرچم جهانی اسلام به دست با کفایت ولی امر مسلمین جهان و رهبر عزیزمان تقدیم صاحب اصلیش حضرت حجت بن الحسن المهدی علیه السلام شود.

وی با تقدیر از حضور صداوسیما در بخش فلارد خواستار استمرار حضور شبکه جهانبین در سایر برنامه های معنوی ، مومنانه و انرژی بخش مردم عزیز فلارد لردگان شد.

این مراسم به صورت ز نده شبکه  استانی جهان بین پخش شد.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مولودیه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *