جلسه فوق العاده هیات علمی هیات رزمندگان اسلام پیرامون جهاد تبیین

جلسه فوق العاده هیات علمی هیات رزمندگان اسلام پیرامون جهاد تبیین

خانه / اختصاصی هیأت / جلسه فوق العاده هیات علمی هیات رزمندگان اسلام پیرامون جهاد تبیین

این جلسه با عنایت به بیانات امام خامنه ای در خصوص جهاد تبیین و فریضه و فوری بودن آن روز سه شنبه مورخ 19 بهمن ماه 1400 با حضور حجج اسلام آقایان مهدی طائب، ناصررفیعی، علیرضاپناهیان، و برادران برگزار شد.

جلسه فوق العاده هیات علمی هیات رزمندگان اسلام پیرامون جهاد تبیین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، با عنایت به بیانات امام خامنه ای در خصوص جهاد تبیین و فریضه و فوری بودن آن و تاکید بر اینکه هیات های مذهبی در خط مقدم این جهاد هستند، هیات علمی هیات رزمندگان اسلام با حضور حجج اسلام آقایان مهدی طائب، ناصر رفیعی، علیرضا پناهیان، و برادران پیرامون جهاد تبیین و ابعاد آن در روز سه شنبه مورخ 19 بهمن ماه 1400 تشکیل جلسه فوق العاده داد که برخی از موارد مصوب شده به شرح ذیل می باشد:

  1. شناسایی و به کارگیری افراد توانا در ارائه هنرمندانه مفاهیم دینی.
  2. جهاد تبیین باید تبدیل به گفتمان شود و به صورت گفتگوهای چهره به چهره و پرسش و پاسخ هم صورت بگیرد.
  3. با مبلغین و سخنرانان برجسته در استان ها، سمینار یا وبینار برگزار شود و در مورد جهاد تبیین همفکری کنیم.
  4. در جهاد تبیین باید نتایج را ملموس و بحث های مرتبط با آن را چالشی مطرح کنیم.
  5. باید توجه داشت که دشمن در سه محور تولید محتوا، ترویج حداکثری و پیوست عملیاتی کار و فعالیت می کند.
  6. باید جهاد تبیین را از کلیت دربیاوریم و لیست کنیم. باید نقاطی که دشمن می زند را به خطبا اطلاعات بدهیم، آنها خودشان هنر دارند و دفاع می‌کنند.
  7. به مردم نشان دهیم که در جهان چقدر اثرگذاریم، چه در ارتباط با شرق و چه در اثرگذاری بر دیگر کشورها
  8. نباید از شایعه سازی، شبهه افکنی، ناکارآمد القاء کردن نظام، ایجاد یأس و بدبینی ، بی تفاوت کردن مردم و این گزاره دشمن که انقلاب به خط پایان رسیده، غفلت کرد.
  9. باید در فضای مجازی کار جدی کرد، صد ها نفر کار کنند. کلیپ بسازند. فعالیت های رسانه ای و تصویر سازی را سر لوحه کار جهادی قرار دهند.هیات های رزمندگان باید تیم هایی تشکیل دهند در این جهاد . کسانی که قصور می کنند باید متذکر شویم.
  10. کارهایی که دشمن انجام می دهد عبارت است از؛ تغییر اصول و باورها و ارزش ها / ارائه الگوهای نامناسب / کمرنگ کردن غیرت دینی / بزرگ نمایی ضعف ها / نادیده گرفتن شکست های دشمن و… که در جهاد تبیین باید روی این موارد تاکید شود.

لازم به ذکراست حجج اسلام آقایان سید مهدی میرباقری، محمدمهدی ماندگاری و تویسرکانی نیز از اعضا هیات علمی هیات رزمندگان اسلام هستند که دراین جلسه حضور نداشتند.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید گزارش تصویری جلسه فوق العاده هیات علمی هیات رزمندگان اسلام پیرامون جهاد تبیین را مشاهده و دریافت نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *