حجت الاسلام ماندگاری | یادواره شهدا جای گریه نیست بلکه فرصتی برای تفکر است

حجت الاسلام ماندگاری | یادواره شهدا جای گریه نیست بلکه فرصتی برای تفکر است

خانه / پیشنهاد ویژه / حجت الاسلام ماندگاری | یادواره شهدا جای گریه نیست بلکه فرصتی برای تفکر است

یادواره شهدا جای گریه نیست بلکه فرصتی برای تفکر است، آنان از انجام معصیت، مردم و لذائذ دنیایی گذشتند و نماز را اول وقت اقامه کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  وارث ؛ مراسم اولین  سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جاویدالاثر«میثم نظری» با حضور جمعی از خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و جمع کثیری از مردم تهرانی در مسجد جامع امام علی علیهم السلام برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری, مداحی میثم مطیعی, روایتگری حسن شمشادی و اجرای گروه همخوانی شهید میثم نظری همراه بود.
حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم مطرح کرد که برخی انسان‌ها به شدت حسرت ثروت و شهرت را دارند، امور دنیوی ارزش حسرت خوردن ندارد، کسانی که حسرت کسب ثروت و مقام دارند در قیامت پشیمان شده و به مقام اخروی شهید حسرت می‌خورند.
 وی با بیان اینکه بالاترین مرگ شهادت است، گفت: شهدا حجت خداوند هستند تا انسان‌ها با الگوگیری از آنان در انجام تکالیف الهی سهل انگاری نکنند از این رو شهید اتمام حجت خداوند با انسان است.
حجت الاسلام ماندگاری گفت: شهدا پیرو راستین اولیای الهی هستند، شبیه شدن به اهل بیت علیهم السلام نتیجه پیروی کردن از فرامین و دستورات آنان است شهدا شباهت بسیاری به اولیای الهی دارند.
وی هم چنین اظهار داشت که یادواره شهدا جای گریه نیست بلکه فرصتی برای تفکر است، آنان از انجام معصیت، مردم و لذائذ دنیایی گذشتند و نماز را اول وقت اقامه کردند برهیمن اساس شهدا به اهل بیت علیهم السلام شبیه‌تر هستند.
لازم به ذکر است که شهید مدافع حرم میثم نظری 27ساله بود که چندی پیش به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم به سوریه رفت و سال گذشته در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در منطقه خان طومان سوریه به همراه 12 نفر از همرزمانش به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. پیکر این شهید مفقود بوده و به میهن اسلامی بازنگشته است.
پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *