حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:آمریکا مظهر جنایت های ضد بشری است

خانه / استان ها / حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:آمریکا مظهر جنایت های ضد بشری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کارنامه دولتمردان آمریکایی مملو از انواع جنایات ضدبشری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کارنامه دولتمردان آمریکایی مملو از انواع جنایات ضدبشری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس از سوی ناو وینسنس آمریکا در تاریخ 12 تیرماه سال 1367 گفت: شهادت 290 نفر مسافر و خدمه این هواپیما سندی از جنایات آمریکا در منطقه غرب آسیاست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: پرونده جنایات آمریکا در دنیا و ایران بسیار سنگین است و دولتمردان شیطان بزرگ سابقه دیرینه ای در ظلم و ستم به ملتهای دیگر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ادامه داد: آمریکایی ها در ایران نیز جنایات مختلفی را در کارنامه خود دارند؛ کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت مصدق در ایران که به آنها اعتماد کرده بود، تجاوز نظامی به طبس، تحریک صدام برای حمله به ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق و حضور مستقیم در جنگ تحمیلی، تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و روانی، حمایت از گروه های تروریستی از جمله منافقین، گوشه ای از پرونده جنایات آمریکاست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، بدعهدی آمریکا در برنامه مذاکرات و توافقات هسته ای معروف به برجام و فشار به کشورهای دیگر برای قطع رابطه اقتصادی و خرید نفت از ایران، نمونه های جدیدتری از دلایل بی اعتمادی ملت های دنیا و مردم ما به شیطان بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: در این برهه از زمان، باید مردم و مسئولان ما با اتحاد و انسجام خویش حول محور ولایت، تمام توان خود را بکار بسته و با استقاده از ظرفیت های درونی کشور به مقاوم سازی اقتصاد کمک کنند و با حمایت از تولید ملی، توطئه های دشمنان را خنثی و وضعیت معیشت خانواده ها را بهبود بخشند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، اقتصاد مقاومتی و توجه به درون کشور را راهبرد اصلی و تأکید مقام معظم رهبری برای حل مشکلات دانست و تأکید کرد: باید مردم ما نیز با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا بیکاری از کشور رخت بربسته و دستگاه های نظارتی نیز بیش از پیش شرایط کشور را در نظر گرفته و مانع از رانت و فساد در بخش های مختلف اقتصادی شوند.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *