حضور پرشور در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب است

خانه / استان ها / حضور پرشور در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب است

ملکپور2

امام جمعه سامان حضور پرشور مردم در انتخابات را مشتی دیگر بر دهان دشمنان انقلاب دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محسن ملک‌پور با بیان اینکه عدالتی که حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌آورد فقط یک عدالت اجتماعی و حکومتی عادل که زندگی و معیشت مردم را در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی با عدل و قسط اداره کند نیست افزود: بلکه بالاتر، در درون انسان‌ها نفوذ می‌کند و عقائد، افکار، اخلاق و رفتار انسان‌ها را هم از کجی و انحراف به اعتدال و استقامت می‌رساند واین مطلب قابل توجهی است .

وی خاطرنشان کرد: این معنی که حضرت به زور انسانها را تربیت کند نیست بلکه خود انسان‌ها آنقدر رشد عقلی پیدا می کنند که تن به تربیت مهدوی می دهند و اخلاقشان به کمال می رسد.

امام جمعه سامان دنیا طلبی، ثروت اندوزی و جمع کردن مال ، زورگویی و بی اعتنای به ضعفا ، نبود صفا و مهربانی را مانع دیدار امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) دانست و تصریح کرد: حضرت از ما پنهان نیست ، اعمال و رفتار بد ماست که حضرت را محجوب ساخته است که امیدواریم خداوند تبارک و تعای عنایت بفرمایند و مااین موانع را برطرف کنیم .

حجت الاسلام ملک‌پور با تاکید بر صله رحم گفت: افراد آبرو دار و ضعیفی در اطراف و همسایگی ما قرار دارند که باید از احوال آن‌ها پرس‌و جو کنیم.

وی به راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: به نوبیه خود از شما تقدیر و تشکر میکنم از شما مردم عزیز و سرافراز شهرستان سامان در خصوص این که در برنامه های دهه فجر به صورت پرشور شرکت کردید و خصوصا در ایام الله ۲۲ بهمن در هوای سرد حمایت و اطاعت خود را از نظام و انقلاب نشان دادید و در روز ۲۲بهمن با این کار دشمن را از نظام و انقلاب مایوس کردید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده شد.

امام جمعه سامان اظهار کرد: حضور پرشور در برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن عمل به تکلیف شرعی است که شما مردم ولایتمدار آن را به خوبی انجام دادید.

حجت الاسلام ملک‌پور به دیدار کارکنان نیروی هوای با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: آقا ۲۲بهمن ماه و انتخابات را ۲عید انقلاب اسلامی معرفی کردند و فرمودند انقلاب اسلامی به منزل مقصود خود نرسیده و آن آرمان ها به ور کامل محقق نشده و در برابر انقلابی که در میان راه هست دشمنان قرار دارد تلاش میکنند با ایجاد تغیر در ماهیت و هویت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی کاریکنند که ملت از رسیدن به اهداف خود مایوس شوند و فرموندن امروز اصلیترین برنامه برای مقابله با نظام اسلامی جنگ نرم است و راه مقابله با این جنگ حفظ و حراست از تفکر انقلابی در عمل و رفتار و جهت گیری و ضوابط و قوانین است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات خود تعیین می‌کنند کدام یک از مسئولان بمانند و کدام بروند لذا حضور مردم مهم است حضور حداکثری و مشارکت عمومی مهم است این حضور و مشارکت عمومی به هر میزانی که اتفاق بیفتد در مجموع یک برگ امتیازی است برای ملت بزرگ ایران اسلامی اما برخی به اعتقادشان این است که لازمه ی شرکت حداکثری تنها و تنها رقابت فراگیر و آزادی به معنای فضای باز برای همهی سلایق و جناحها و گروههای سیاسی است بدون توجه به موارد دیگر که یکی از مهمترین آنها دعوت و هشدارهای نافذ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و این که مردم دارد با این حضور به ندای ولایت لبیک میگویند.

امام جمعه سامان با بیان اینکه حضور حداکثری فقط با رقابت های سیاسی حاصل میشود تصریح کرد: اگر حضور حداکثری فقط با رقابت حاصل میشود پس چرا نتیجه ی آن در سال 88 که 85درصد از واجدین شرایط در آن حضور داشتند آتش فتنه شد و دشمنان قسم خورده ی ملت ایران را به طمع بیندازد و هزینه های را بر نظام و انقلاب تحمیل کند.

حجت الاسلام ملک‌پور بیان کرد: این گونه نگاه و اندیشه یعنی تنها به قدرت فکر کردن و برای رسیدن به قدرت سیاسی هر گونه رقابتی را مجاز و مشروع دانستند بعضی ها انتظار دارند نظر آنها را همه قبول کنند و اکثریت مردم تابع آنها باشند و اگر این جور نشد میگن تقلب شده و اصل حماسه ی حضور مردم را زیر سوال میبرد .

وی اظهار کرد: در فتنه ی آمریکایی سال ۸۸ این اتفاق افتاد و اگر آن فتنه را مردم خاموش نمیکردن الان ما امنیت وعزت کنونی را نداشتیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲بهمن عزمت خودش را که میوه اتحاد و ایمان و بصیرت است را به رخ جهانیان کشید و به فضل الهی در حماسه ی انتخابات ۷اسفند با حضور پرشور خود نمایندگانی انقلابی انتخاب خواهند کرد و ضربه ی کاری دیگری بر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی وارد خواهد کرد.

امام جمعه سامان تصریح کرد: پیام روشن ۲۲ بهمن امسال این است که رقیبان واقعی در انتخابات پیش روی ۲گروه اند یکی انقلابیون واقعی و دیگری جبهه مقابل آن است خط کشی های سیاسی و جناحی رنگ خود را از دست داده لذا انقلاب و آرمان های انقلاب ملاک سنجش انقلابی و غیر انقلابی بودن است مواضع انقلابی آنها در گذشته ملاک است آنها که دلشان دنبال حرف های آمریکا و دیگر بیگانگان است این ها از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) غیر قابل اعتماد هستند و انشاالله مردم ایران در این فرصت باقی مانده فکر کنند تحلیل کنند اطلاع بگیرند تا به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

حجت الاسلام ملک‌پور با اشاره به ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: زن امروز که مشتاق است الگویی داشته باشد تا در عین حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پاکدامنی او آلوده نشود باید از حضرت زینب(سلام الله علیها) پیروی کند.

وی اظهار کرد: وقتی زندگی سرتاسر افتخار و حماسه زینب کبری(سلام الله علیها) رابررسی می کنیم می بینیم مهر باطلی زده بر آ نادانی که زن مسلمان را بسته در چادر و اسیر در کنج خانه می داند .حضرت زینب(سلام الله علیها) زنی است که پرچم ادامه نهضت اسلامی را به دوش کشید و بدو ترس و تزلزلی روبروی دشمن استاد و پیام رسان انقلاب سیدالشهدا(علیه السلام) بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *