حماسه ای دیگر رقم خورد/ بام ایران انقلابی تر از همیشه

خانه / استان ها / حماسه ای دیگر رقم خورد/ بام ایران انقلابی تر از همیشه

مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری باشکوه تر از سالهای قبل، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را در اقصی نقاط شهری و روستایی بام ایران برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حماسه حضور با حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم چهارمحال وبختیاری در 130 نقطه شهری و روستایی این استان رقم خورد.

خیابانهای شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری از میدان انقلاب به سمت میدان 12محرم، چهارراه بازار، خیابان ولی عصر ، خیابان سعدی، چهارراه فردوسی، چهارراه بوعلی تا مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، مملو از سیل جمعیت بود، که از پیر و جوان، مرد و زن، خرد و کلان، آمده بودند تا تجدید پیمانی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام و رهبری داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی و بسیجیان، مسئولین ادارات و کارمندان، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، اصناف و بازاریان، کشاورزان و دامداران، عشایر بختیاری و قشقایی، همه و همه امروز در خیل کثیر یاران انقلاب حضور یافتند.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی بزرگ، با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” بار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را به گوش جهانیان رساندند.

گفتنی است: اجتماع عظیم راهپیمایان با قرائت قطعنامه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار و معاون پارلمانی رئیس جمهوری به ایراد سخن پرداخت.

شایان ذکر است: شهرستان های دیگر استان چهارمحال و بختیاری نیز شاهد حضور مثال زدنی و ماندگار مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1395 بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *