داعشی‌ها خلبان اردنی را با شلیک گلوله به سرش کشته و جسدش را آتش زده‌اند

خانه / تازه ها / داعشی‌ها خلبان اردنی را با شلیک گلوله به سرش کشته و جسدش را آتش زده‌اند
داعشی‌ها خلبان اردنی را با شلیک گلوله به سرش کشته و جسدش را آتش زده‌اند
پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین، آنها گفتند ربایندگان الکساسبه پس از پایان فیلم برداری او را با شلیک گلوله به ناحیه سرش کشته‌اند و جسدش را  آتش زده‌اند.
این دو کارشناس اسرائیلی و وبلاگ نویس آمریکایی معتقدند در نوار ویدیویی سوزاندن خلبان اردنی ایراداتی وجود دارد که نشانگر ساختگی بودن این تصاویر است.
فیلم سوزاندن الکساسبه باعث تنفر عربی و غیر عربی شد و اتفاق نظر به وجود آمد که این شبکه وحشی از خطوط قرمز انسانی فراتر رفته است. اما برخی از کارشناسان درباره واقعی بودن این ویدیو ابراز تردید کرده‌اند و می گویند ساختگی است.
الیران ملکی کارشناس اسرائیلی روابط عمومی و رسانه‌های جدید به برخی از رسانه‌های اسرائیلی گفت این ویدیو ساختگی است.
وی افزود  الکساسبه با شلیک گلوله به سرش اعدام شده است.
الیران ملکی به برخی ایرادات ساخت این فیلم اشاره کرد و گفت به عنوان مثال شعله‌ای که فرد داعشی برای سوزاندن الکساسبه در اختیار دارد خاموش است و شعله های آتش رایانه‌ای است.
وی افزود شعله‌های‌ آتش که تا قفس امتداد دارد واقعی نیست.
توماس ویکتور وبلاگ نویس معروف آمریکایی نیز به ایرادات این فیلم اشاره کرد و گفت ایرادات فیلم ثابت می‌کند این فیلم مانند فیلمهای هالیوودی با جلوه های ویژه رایانه‌ای ساخته شده است.
وی افزود قفسی که در فیلم دیده می‌شود وجود خارجی ندارد بلکه به شیوه جلوه‌های ویژه نشان داده شده است و سینمای هالیوود از جلوه های ویژه در سطح گسترده استفاده می‌کند.
توماس گفت ربایندگان الکساسبه از او خواسته‌ بودند تا پایان تصویربرداری از نقطه فرضی که برایش تعریف کرده بودند خارج نشود و حرکاتی انجام دهد که نشان می دهد در حال سوختن است.
توماس گفت تکّه مقوای شعله ور در دست یکی از  افراد مسلح در اصل بدون شعله است و هیچ دودی دیده نمی‌شود.
توماس افزود: خلبان به درخواست ربایندگانش در نقطه تعریف شده فرضی در قفس منتظر مانده بود و وی به محض رسیدن آتش به پشت یا سرش شعله ور نشد.
این وبلاگ نویس  آمریکایی گفت : این خلبان پس از پایان تصویربرداری با شلیک گلوله به ناحیه سرش کشته شده و جسدش واقعا سوزانده شده است.
وی افزود خونی که از دهان خلبان در لحظه آتش گرفتن خارج می شود ناشی از آتش گرفتن نیست بلکه بیشتر ناشی از یک عامل خارجی است و اثر شلیک گلوله به سمت راست سرش نیز دیده می‌شود.
وبلاگ نویس آمریکایی و کارشناس صهیونیست گفتند داعش موفق شده است فیلم هولناکی تولید کندکه توانست نگاهها را از ایرادات فیلم منحرف کند این در حالی است که همگان به شیوه وحشیانه‌ای که داعش در پیش گرفت متمرکز شده بودند.
ایرادات وارده به این فیلم در سایت پایگاه اینترنتی سما نشان داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *