داعش هیچ ارتباطی با اسلام نداشته و نخواهد داشت

خانه / تازه ها / داعش هیچ ارتباطی با اسلام نداشته و نخواهد داشت

داعش هیچ ارتباطی با اسلام نداشته و نخواهد داشت

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای‌شمالی، گفت: این نامه یکی از مهمترین تدابیری بود که توسط مقام معظم رهبری در شرایط فعلی اندیشیده شده و اگر هر انسان روشن ضمیری با فکر این نامه را بخواند و توصیه‌های رهبری را انجام دهد به راحتی می‌تواند مسیر درست را از نادرست تشخیص دهد و چهره واقعی اسلام را به وضوح مشاهده و درک کند.

وی درباره حوه علمکرد رسانه‌های غربی با نامه رهبر انقلاب و سانسور شدید این نامه در رسانه‌های غربی، اظهار داشت: غرب از آگاهی جوانان خود هراس دارد، زیرا می‌داند اگر چهره واقعی اسلام به جوانان جهان معرفی شود، قطعا هر انسان آزاده‌ای با آغوش باز پذیرای اسلام خواهد بود، اما رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بیگانه که به شبکه‌های تبلیغاتی صهیونیستی متصل هستند دست به سانسور شدید زده‌اند و در برابر انتشار این خبر راه سکوت را انتخاب کرده‌اند. امپراطوری غرب و خفقان گسترده‌ای که در اروپا و آمریکای‌شمالی حاکم است مانع از انتشار این نامه مهم رهبر انقلاب خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص تاثیرات این نامه بر جوانان اروپایی و آمریکای‌شمالی، تاکید کرد: بصیرت و آگاهی و از طرفی آشنایی با اسلام واقعی ثمرات این نامه خواهد بود و باید این نامه را به دست جوانان اروپایی و آمریکایی بدون تحریف رسانه‌های بیگانه برسانیم.

طاهری درباره وظیفه مسلمانان در خصوص این نامه، گفت: وظیفه همه کسانی که به اسلام ناب ایمان دارند این است که بر خلاف جریان رسانه‌ای غرب این نامه را از سانسور خارج کرده و به عنوان یک تریبیون گسترده، جهانیان را از محتوای این نامه ارزشمند آگاه کنند.

وی در پایان گفت: این نامه رهبری در مقابل اسلام‌هراسی است و مقابل چهره‌ای است که غرب از اسلام ترسیم کرده است. از همین رو اگر جهانیان به این نامه عمل کنند و قرآن و نص صریح آن را بخوانند، خواهند فهمید تروریسم و داعش هیچ ارتباطی با اسلام نداشته و نخواهد داشت. این نامه یک آغاز دوباره و یک شروع مجدد برای شناخت اسلام است و انشاءالله با انتشار این نامه موج جدیدی از اسلام‌شناسی در جهان به ویژه در اروپا و آمریکا آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *