دفاع از انقلاب یعنی تضمین حرکت انقلاب

خانه / استان ها / دفاع از انقلاب یعنی تضمین حرکت انقلاب

گودرزی

داوود گودرزی، در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت دانشگاه های چهارمحال و بختیاری، تقویت روحیه انقلابی را نیاز مبارزه در یک جبهه دایمی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان طرح ولایت دانشگاه های چهارمحال و بختیاری گفت:انقلاب یک موجود زنده و حرکت تدریجی و تحول از بدیها به خوبیهاست و اگر دفاع از انقلاب اسلامی به معنای حفظ وضع موجود است غلط است.

داوود گودرزی، افزود: دفاع از انقلاب یعنی تضمین حرکت انقلاب در غیر این صورت فرق دولت با نظام اسلامی چیست و عبارت من انقلابی ام یعنی چه؟

گودرزی با بیان اینکه همه باید بدانیم در یک جبهه دایمی مبارزه هستیم و روحیه انقلابی را تقویت کنیم اظهار داشت: ما باید تبدیل به یک مجاهد انقلابی شویم و این امکان پذیر نیست مگر در سایه جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن و دانشجویان در دفاع از انقلاب تقیه نکنند

وی با بیان اینکه نظام سازی مهم ترین اقدام بعد از تشکیل یک انقلاب است، اظهار داشت: در دولت اسلامی محتوای نظامات ما باید اسلامی شود.

گودرزی ادامه داد: در جامعه اسلامی دنبال دو ویژگی هستیم، یکی معنویت و دیگری رفاه مادی مورد نظر اسلام است که بایستی به همه آن ها جامه عمل پوشید.

وی گفت : بیایید از خودمان بپرسیم آیا اصول و آرمانهای اولیه انقلاب محقق شد یا نه ؟هم تحقق آرمانها مهم است و هم اینکه عدم انحراف از آرمانها مهم است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور یکی از اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی را کرامت انسانی عنوان کرد و گفت: کرامت انسانی یعنی انسان از نگاه قرآن خلیفه الله است و نباید به او دروغ بگویی به او تهمت بزنی و…این انسان نباید لنگ معیشت باشد .

داوود گورزی اضافه کرد: امروز تئورسین های فرهنگ غربی می گویند استقلال یعنی چه و همه در دهکده جهانی هستیم، برخی از این تئوریسن های داخل هم عرضه می دارند که ما چه کاری به سوریه و فلسطین داریم؟ این ها همان افرادی هستند که مبنای فکری خود را از غرب گرفته اند و همواره بدنبال تحت پوشش بودن هستند. چگونه با این همه روایات و احادیث و فرهنگ غنی باز هم سخن از دفاع مظلوم گفتن سخت است.

وی خطاب به شرکت کنندگان طرح ولایت دانشجویی گفت: شما مسئول هستید نسبت به مسایل پیرامون و اگر گفتید من انقلابی ام یعنی شما انقلاب را به پیش می برید، تداوم انقلاب اسلامی امروز مهم ترین مسئله است.

پاسخگویی به شبهات دانشجویان و طرح پرسش و پاسخ از سوی مسول سازمان بسیج دانشجویی از دیگر برنامه های این مسول در سفر به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *