دومین همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / دومین همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان لردگان+ تصویر

سردار غلامرضا سلیمانی در جمع رزمندگان لردگان، گلایه های اقتصادی مردم را ناشی از مدیریت های وابسته به غرب دانست که نباید پای نظام نوشته شود.

مدیریت انقلابی راه حل مشکلات کشور است

سردار غلامرضا سلیمانی در جمع رزمندگان لردگان، گلایه های اقتصادی مردم را ناشی از مدیریت های وابسته به غرب دانست که نباید پای نظام نوشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، دومین همایش رزمندگان دفاع مقدس شهرستان لردگان(وارثان کاروان پیاده) در مصلی اولی الامر شهر لردگان برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ارواحنافداه) اصفهان که ازیادگاران دفاع مقدس و رزمندگان و فرماندهان استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس می باشند، در این همایش ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر گفت: ما خدا را شاکریم که در حکومتی زندگی می کنیم که نام و راه اهل بیت (علیه السلام) الگو و راهنمای مردم است و به خاندان نبوی عشق می ورزند و فرزندان این آب و خاک با نام علی (علیه السلام ) از جای خود بلند می شوند و خوی حسینی در پیش می گیرند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را با فراز و نشیب های زیادی پشت سر گذاشت و در حالی وارد دهه پنچم شد، که دشمنان این انقلاب برای ساقط نمودن آن دست به همه ترفندها زدند و از هر راهی وارد شدند؛ ولی به لطف خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) و به همت شیرمردان این سرزمین پوزه آنها را به خاک مالید و با کوله باری از تجربه و پیشرف و عزت وارد دهه پنجم شد.

سردار سلیمانی ضمن تقدیر از زحمات رزمندگان شهرستان لردگان، حضور آنها را در خطوط جبهه مایه امید مسلمانان و یاس دشمن بیان کرد و افزود: هر وقت بچه های بختیاری در عملیات ها، محوری را تحویل می گرفتند لرزه بر اندام دشمن می افتاد، زیرا می دانستند که شیر مردان بختیاری در دفاع از اسلام و امام راحل (ره) شجاعانه پیکار می کنند و هیچ ترس و واهمه ای از دشمن ندارند و مردانه فتوحات زیادی در زمان جنگ بدست آوردند.

وی ، وضعیت آغاز جنگ تحمیلی را تشریح و اظهار داشت: در آغاز جنگ تحمیلی چون مدیریت جنگ با بنی صدر بود، واحد های سپاه و بسیج را قبول نداشت و مهمات جنگی در اختیار آنها قرار نمی داد و اعتقاد داشت که فقط ارتش می تواند با عراق بجنگد . در صورتی که تمام عملیات هایی که ارتش به رهبری بنی صدر انجام داد منجر به شکست و عقب نشینی  گردید و قسمت های زیادی از خاک ایران در اختیار عراق قرار گرفت.

سردار سلیمانی ادامه داد: بعد از برکناری بنی صدر و واگذاری خطوط جبهه به نیروهای انقلابی سپاه و بسیج در کمتر از یک سال خرمشهر آزاد شد و چنان ضربه ای به ارتش عراق وارد شد که این ارتش منهدم شد و آمریکا و اروپایی ها با حمایت همه جانبه ،دوباره ارتش عراق را تجهیز و راه اندازی کردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس، مدیریت انقلابی را راه حل مشکلات کشور دانست و اشاره کرد: در طول سال های اخیر اتفاقاتی رخ داد که با محوریت انقلاب اسلامی منافات داشت و مواردی مثل تجمل گرایی، اشرافی گری، تبعیض، فاصله طبقاتی و …، در کشور رواج پیدا کرد که باعث شد ضمن سوء استفاده دشمن، قشرهای آسیب پذیر جامعه دچار نارضایتی شوند و اکنون وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل شود. در صورتی که هرجا مدیریت انقلابی بود، پیشرفت های گسترده ای داشتیم مثل وضعیت دفاعی کشور که الحمدالله در منطقه حرف اول را می زند.

سردار سلیمانی ادامه داد: مدیریت های وابسته به غرب باعث شد که مردم از نظر اقتصادی گلایه هایی داشته باشند، که این موضوع نیز نباید به پای نظام نوشته شود؛ بلکه باید مدیریت انقلابی جایگزین گردد، تا چرخ پیشرفت و خدمت  به سرعت بچرخد و نظام اسلامی آنگونه که شایسته است نمود پیدا کند.

پیش از سخنرانی سردار سلیمانی، سردار اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با اشاره به زحمات و فداکاری های رزمندگان استان درجنگ تحمیلی، گفت: رزمندگان استان چهار محال و بختیاری  در دوران دفاع مقدس بگونه ای عمل کردند که نام تیپ قمر بنی هاشم (علیه السلام)برای دشمن قابل تحمل نبود و حقیقتا از این این تیپ مقدس واهمه داشتند و همین  واهمه شرایط جنگ را به نفع رزمندگان اسلام تغییر می داد.

سردار اکبری به حضور مردم استان و شهرستان لردگان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در همه زمینه ها و مکان ها اشاره کرد و افزود: مردم شریف لردگان در دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ و موفق داشتند و همچنین در دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت نیز حضور یافتند و شهدای عزیزی را تقدیم نمودند.

برپایی نمایشگاه، خاطر ه گویی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این همایش بود.

این همایش را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *