دیداربا خانواده معظم شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان در بروجن

خانه / استان ها / دیداربا خانواده معظم شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان در بروجن

مسئولین هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بروجن باخانواده معظم شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان دیدارکردند.

مسئولین هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بروجن با خانواده معظم شهید مدافع حرم علیرضاجیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام سوگواری خامس آل عبا و به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل و تکریم ازخانواده های معظم شهدا،مسئولین و اعضاء هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بروجن با حضور در منزل شهید مدافع حرم علیرضا جیلان با خانواده معظم این شهید عزیز دیدار و گفتگو  کردند.

در آغاز این دیدار مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام بروجن با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای سالهای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت.

فتاح کرمی افزود:این دیدارها به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مجاهدت های رزمندگان اسلام، ایثارگران و شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با ارادت فراوان به ائمه اطهار علیهم السلام و ایمان به  ولایت مطلقه ‌فقیه از حریـم اهل بیـت عصمت و طهارت علیهم السلام در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه رفیع‌ترین مدارج کمال انسانی که شـهادت است ، نایل آمدند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام بروجن گفت: شهدای مدافع حرم با تقدیم جان خویش ضمن دفاع از حریم اهل بیـت عصمت و طهارت علیهم السلام ، مانع تعرض دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران ‌شدند و با شهادت از اعتبار و عزت اسلام ناب و انقلاب اسلامی ایران پاسداری و صیانت ‌کردند.

در ادامه این دیدار پدر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان به بیان خاطرات ویژگی های شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت.

شایان ذکر است: شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان در عملیات آزادسازی شهر بوکمال سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید ،مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید جیلان شنبه 4 آذر 96 از حسینیه ثارالله علیه السلام سپاه بروجن تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

علیرضا جیلان بروجنی رزمنده مدافع حرم ، متولد سال 1362 دارای یک فرزند خردسال پسر است که پس از حدود ۲ سال مجاهدت در سوریه ،شش ماه قبل از شهادت مجروح شد و در شام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و در هشتمین اعزام خود به سوریه به خیل شهدای مدافع حرم و عموی شهیدش که همنام او است و در سالهای دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد بود، پیوست.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *