راهپیمایی سیزده آبان در سریش آباد برگزار شد

خانه / استان ها / راهپیمایی سیزده آبان در سریش آباد برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران شهر سریش آباد ، این راهپیمایی با حضور بخشدار ، شهردار ، فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج شهید افیونی و نیروی انتظامی و دیگر مسئولین و طلبه‌ها، دانش آموزان ، فرهنگیان و سایر قشرهای مختلف مردم ولایتمدار سریش اباد، ساعت 10صبح از میدان شهدای شهر آغاز شد.

راهپیمایان درحالی‌که تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و شعارنوشته‌هایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی در دست داشتند، راهپیمایی کردند.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار، انزجار خود را از سیاست‌های استکباری کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه ابراز کردند.

خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، امروز روز 13 آبان است، روز تصرف دژ شیطان است، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش‌به‌فرمان توییم خامنه‌ای و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ازجمله شعارهای راهپیمایان امروز شهر سریش آباد بود.

مردم انقلابی و شهیدپرور سریش آباد در این راهپیمایی باشکوه بر ادامه راه و اهداف مقدس امام راحل تأکید و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

راهپیمایان  در خاتمه در میدان شهدا  اجتماع کرده‌اند و حضرت حجت‌الاسلام مالکی امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) در جمع مردم سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم بیانیه ای در راستای محکوم کردن جنایات آمریکا و سردمدارانش قرائت شد و شرکت کنندکان با فریادهای الله اکبر بیندهای این بیانیه را مورد تایید قرار دادند.ppppppppp rahpeymaee13aban11 rahpeymaee13aban12 rahpeymaee13aban13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *