زنده نگه‎داشتن یاد و نام شهدا رحمت و برکت الهی را برای نظام به دنبال دارد

خانه / استان ها / زنده نگه‎داشتن یاد و نام شهدا رحمت و برکت الهی را برای نظام به دنبال دارد

قدر-15

امام‌جمعه شهرکرد گفت:زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا به نظام اسلامی و جامعه مصونیت می‌بخشد و جامعه را از آسیب‌ها و فتنه‌ها نجات می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا دانست و اظهارکرد: زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهدا، تداوم بخشیدن به راه آن‌ها و تکریم و گرامی‎داشتن خانواده‌های شهدا یک تکلیف بزرگ بر دوش نظام و فرد فرد اعضاء جامعه است که باید بکوشیم این یاد و تکریم در درون جامعه پررنگ باشد.

وی با تاکید بر اینکه ادای حق شهدا و خانواده‌های شهدا آثار و برکات فراوانی را برای نظام درپی خواهد داشت، رضای خدای متعال را بزرگ‌ترین و بالاترین برکت ادای حق شهید و شهادت خواند و تصریح کرد: هر کاری که رضای خدای متعال را در پی داشته باشد موجب نزول برکات الهی خواهد شد برهمین اساس نظام می‌تواند به واسطه تکریم شهدا و خانواده‎های معظم آن‌ها برکات الهی را برای خود رقم بزند.

امام جمعه شهرکرد افزود: زنده نگه‎داشتن یاد و نام شهدا علاوه بر اینکه رحمت و برکت الهی را برای نظام به دنبال دارد موجب تداوم روحیه ایثارگری و شهادت طلبی نیز درجامعه خواهد شد.

به گفته وی،زنده نگه داشتن یادونام شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا به نظام اسلامی و جامعه مصونیت می‌بخشد و جامعه را از آسیب‌ها و فتنه‌های دشمنان در امنیت قرار می‌دهد و اضافه بر این‌ها آثار و برکات وصف‌ناپذیری را برای انقلاب به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند، ادای این حق بزرگ را وظیفه همه ملت و ادا نشدن آن را جفا در حق شهید دانست و گفت: شهید در راه اعتلای نظام و اسلام ناب تمام هستی و سرمایه وجودی خودش را فدا کرده است که باید حق این مجاهدت و حرکت غیر قابل وصف با در خدمت راه شهید و خانواده او بودند ادا شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام تاکید کرد: همه ملت ایران باید سپاس‌گزار و در خدمت خانواده‌های شهدا باشند و این میراث گران‌بهای را با افتخار به نسل‌های بعد بسپارند و اجازه ندهند خدایی نخواسته در حق این قشر ایثارگر جامعه ستم و جفایی بشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: زنده نگه‎داشتن یاد شهید در جامعه و در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران بودن یکی از وظایف مهم و اساسی است که باید بکوشد این مهم به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تا ادا شدن حق واقعی شهدا و رساندن این بار به سرمنزل مقصود فاصله زیادی وجود دارد خاطرنشان کرد: شهيدان، جانبازان و ديگر ايثارگران پيشوايان و طلايه داران جبهه حق و سرافرازی ملت هستند که باید حقشان به درستی ادا شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *