شعار دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای پیشبرد کشور است

خانه / استان ها / شعار دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای پیشبرد کشور است

سال

امام جمعه لردگان با اشاره به شعار سال؛ هدف از نامگذاری این سال به نام” دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی” را کمک دولت و ملت به یکدیگر برای پیشبرد کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حسن انصاری در جمع علما، طلاب و مردم بسیجی لردگان، حضرت زهرا سلام الله علیها را الگوی همه مردم در جامعه دانست.

وی، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها، زنددگی شرافتمندانه ای داشت. در تمام موارد برای ماها و جامعه اسلامی الگوست حتی برای مردها هم الگوست.

امام جمعه لردگان، در ادامه بااشاره به ویژگی های آن بانوی گرانقدر جهان اسلام، اظهار داشت: زن و شوهر و خانواده بایستی با گرمی و صمیمیت زندگی کنند. پدر و مادر احترام فرزند را داشته باشد تا فرزند هم احترام پدر و مادر راداشته باشد. زن محرم اسرار شوهر و شوهر محرم اسرار زن باشد. بدگوئی همدیگر را نزد دیگران نکنند. از دختر پیامبر درس زندگی کردن را بیاموزیم تا زندگی شیرین شود .

وی، به روز 12 فروردین اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار این نظام را به همه پرسی گذاشت تا مردم آزادانه رای دهند و مردم هم با 98 در صد رای خود به نظام جمهوری اسلامی آن راتائید کردند و این نظام شکل گرفت .

امام جمعه لردگان،با تأکید بر اینکه؛‌‌12 فروردین بزرگترین عید ماست، اظهار داشت:‌در این ایام به دیدار همدیگر و اقوام بروید و دید و بازدید داشته باشید که سفارش اسلام است .

وی، با یادآوری روز 13 فروردین، روز طبیعت؛‌نیز گفت:‌ روز پنج شنبه هم روز 13 است به صحرا و طبیعت بروید و از این نعمت خدادادی استفاده درست ببرید. نروید طبیعت را خراب کنید و جنگل ها راقطع کنید. اگر این کار راکردید به خود و دیگران خیانت کردید. امام رضا علیه السلام میفرماینددر طبیعت بگردید و عبرت بگیرید. در این کوهها و گیاهان و…. قدرت خدا را ببینید.

امام جمعه لردگان با تأکیدبر رعایت نظافت در روز 13 فروردین، خواستار مراعات شئونات اسلامی از سوی گردشگران در طبیعت شد.

 

گفتنی است: حجت الاسلام انصاری در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال و نامگذاری امسال به عنوان” دولت و ملت، همدلی و همزبانی” اشاره داشت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال 94 را به نام دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی نامگذاری کرد تا ماها به کمک دولت و دولت با کمک ملت کمبودها را برطرف و مملکت را به پیش ببرد .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *