شکوه سیزده آبان 94 در شهرستان پیشوا

خانه / استان ها / شکوه سیزده آبان 94 در شهرستان پیشوا

بار دیگر حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) شاهد حضوری زنده بود.

نسلی نو آمده بودند و با تمام توان فریاد بر می آوردند. چرا که از امام فقید خود شنیده بودند : هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

آری امروز یوم الله سیزده آبان بود. روز مبارزه با استکبار جهانی.

در شرایطی که شیطان بزرگ با چهره هایی متفاوت از گذشته به زعم خویش می خواهد چون ماری خوش خط و خال ؛ مردم و جوانان ما را بفریبد تا شاید دیگر شعار مقدس (( مرگ بر آمریکا ))  را از حنجره های این جوانان نشنود. ولی زهی خیال باطل.

امروز جرثومه فساد عالم با تمام لنزهای دوربین خود از ایران اسلامی دید و شنید که همه یک صدا با هم فریاد می زنند : مرگ بر آمریکا.

اما در این میان شهر پیشوا  و فرزندانش هم دیدنی بود. ساعت ده صبح میدان نماز مقابل مسجد امام خمینی (ره).

ناگهان چون سیلی خروشان با خشمی مقدس ظاهر شدند. چه شکوه و عظمتی !

همه آمده بودند که فقط یک جمله بگویند : مرگ بر آمریکا …

لحظه به لحظه از خیابانهای اطراف به جمعیت نسل نوجوان و جوان پیشوایی اضافه می شد تا آنکه جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر وارد صحن مطهر امامزاده جعفر (علیه السلام) شدند. این  تنها بخش کوچکی از نمایش اقتدار ملی در پیشوا بود. ولی هر ایرانی با مشاهده چنین شکوهی به خود می بالید که با وجود این سربازان آینده ، تا روز موعود ، شعار ( استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی) بر تمام جهان طنین انداز خواهد شد.

در این مراسم با شکوه که با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد ، ابتدا گروه سرود 313 نفره دانش آموزی پیام خود را در قالب سرود نجوا کردند و بعد از آن مهمان عزیز  شهر پیشوا ، سخنان با بصیرت خود را آغاز کرد.

جناب آقای دکتر صفار هرندی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام  با شور خاصی هر آنچه را که باید در این اجتماع گفت ؛ بیان فرمود تا بر عظمت این مراسم بیفزاید.

آری امروز سیزده آبان 94 در خاطره  همه از دوست و دشمن ، داخلی و خارجی ماند. تا همه بدانند که این ملت ، بزرگ و کوچکش با شعار مرگ بر آمریکا همان دشمن دیرینه مستکبر و خونخوار زندگی کرده اند و هرگز تن به ذلت یزیدیان زمان خود نخواهند داد و هیچ مذاکره ای هر چند مصلحت آمیز نمی تواند این رگ عاشورایی را از ایشان جدا کند.

23 DSCN8422 DSCN8432 DSCN8471 DSCN8491 DSCN8544444444444 DSCN84122222222222 DSCN841222222222222 IMG_6826

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *