صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم - حسینیه امام خمینی

صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات و دیدارها / صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی

در این مطلب شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام (شب هشتم محرم 98) با حضور امام خامنه‌ای  در حسینیه امام خمینی(رحمت الله علیه) برگزار شد که در این بخش صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم در حسینیه امام خمینی قرار دارد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، «جوان» را عنصر پیشتاز در قیامهای حق در طول تاریخ از جمله قیام حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام دانست و با اشاره به پیشگامی جوانان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف جهاد فرهنگی و علمی، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، جوانان را مخاطب خاص خود قرار دادند و انقلاب اسلامی برای ادامه حرکت تکاملی خود عمیقاً به خلاقیت و شجاعت جوانان متعهد، متخصص و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی کشور نیاز دارد.

صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم - حسینیه امام خمینی
صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی

همچنین در این مراسم حجت الاسلام واضحی و حاج مهدی سلحشور به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداختند.

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب هشتم محرم – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *