عشایر مظهر صداقت و ایستادگی و تلاش هستند

خانه / استان ها / عشایر مظهر صداقت و ایستادگی و تلاش هستند

سردارعلی محمد اکبری گفت:عشایرمظهرصداقت،شهامت،شجاعت،صبوری،مقاومت،ایستادگی، مهمان‌ نوازی و تلاش و کوشش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی‌محمد اکبری در جمع عشایر بسیجی استان با گرامیداشت یاد و خاطره 10هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: 350 تن از این شهدا مربوط به عشایر چهارمحال و بختیاری است که با شناسایی کامل شهدا احتمال افزایش تعداد شهدای عشایر استان وجود دارد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام با اشاره به انواع توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در 40سال گذشته، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند«من آرایش دشمن را در مقابل نظام جمهوری اسلامی می‌بینم لذا باید آرایش جنگی در زمینه جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ اقتصادی ایجاد شود»، جنگ نظامی نیز دور نیست؛ اما نیروهای مسلح ما آمادگی کامل را دارند.

سردار اکبری، 29 اردیبهشت را روز بسیج عشایری و روز تجدید بیعت و میثاق عشایر با آرمان های حضرت امام و ولایت ونظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: عشایر مظهر صداقت، شهامت، شجاعت، صبوری، مقاومت، ایستادگی، مهمان‌نوازی و تلاش و کوشش هستند.

وی ادامه داد:عشایر برای مقابله با جنگ اقتصادی نیز آمادگی دارند؛ زیرا در کشاورزی و دامداری از تولیدکنندگان مهم کشور هستند و برای تقویت این جبهه همه مسئولان باید از قشر عشایر حمایت کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به برخی مشکلات جامعه عشایری همچون؛ نبود قیمت ثابت برای تولیدات جامعه عشایر اشاره کرد و از مسئولان خواست همگام با عشایر برای رفع مشکلات تلاش کنند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه 126هزار نفر از جمعیت استان را عشایر تشکیل می‌دهند ، گفت: 22 هزار نفر آن‌ها بسیجی هستند.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *