قرار عاشقی | هیات مجازی دربام ایران

خانه / استان ها / قرار عاشقی | هیات مجازی دربام ایران

برنامه «قرارعاشقی»باحضور قاریان و کارشناسان دینی چهارمحال‌وبختیاری هرشب ساعت۲۱درصفحه مجازی «نهضت اسلامى» به صورت زنده پخش می‌شود.

برنامه «قرارعاشقی»باحضور قاریان و کارشناسان دینی چهارمحال‌وبختیاری هرشب ساعت۲۱درصفحه مجازی «نهضت اسلامى» به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ باگسترش بیماری کرونا واعلام مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور در راستای عدم تشکیل اجتماعات بزرگ مردمی تا رفع ویروس منحوس کرونا از کشور ،هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام،بسیجیان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی ، کانون مداحان و بسیج مداحان در سطح کشور اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شامل: تلاوت قرآن ، سخنرانی، قرائت ادعیه، مداحی و مولودیه خوانی در اعیاد وموالید این ماه های با فضلیت نمودندکه با استقبال مردمی  در ماه های معنوی رجب و شعبان در فضای مجازی  با عنوان “هیئت تعطیل نمی‌شود” مواجه شد.

پنجمین شب از این مراسم درنخستین شب جمعه از ماه شریف شعبان و در آستانه میلاد انوار ثلاثه ساعت 21در مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید با نوای قاری ممتاز استان کربلایی محسن مولوی و سخنرانی حجت الاسلام حجت‌پناه ادامه یافت و با ذکر توسل و قرائت فرازهایی از دعای کمیل این مراسم خاتمه یافت.

شایان ذکر است:”هیئت مجازی” برای برگزاری مراسم معنوی درسایر هیئات مذهبی، بسیجی و رزمندگان اسلام در سطح استان فعالیت خودرا آغاز کردند و در شهرکرد نیز هیئات رایت العباس، عاشقان ولایت، انصار المهدی ارواحنافداه… برگزار کننده برنامه های سخنرانی، ادعیه و مداحی در فضای مجازی هستند.

این برنامه از سوم فروردین ۱۳۹۹هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام به آدرس «nehzat-eslami-chb» به صورت زنده پخش می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی از قبیل قرائت قرآن، سخنرانی و مداحی است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *