لیالی قدر از شرافت و منزلت بالایی برخوردار است/مراسم احیاء شب 27 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / لیالی قدر از شرافت و منزلت بالایی برخوردار است/مراسم احیاء شب 27 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرکرد+تصویر

مراسم احیاء شب 27 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرکرد با حضور  مردم مومن، روزه دار و ولایتمدار شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ استاد حوزه علمیه شهرکرد  دراین مراسم معنوی به اهمیت لیالی با عظمت قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر بهترین فرصت برای توبه،استغفار و انابه، است

حجت الاسلام شیخ ابوالفضل احمدی افزود: خداوند سبحان شب قدر را برای مؤمنان اختصاص داده است که از هزار شب بالاتر است.

وی ادامه داد:فرشتگان و روح در شب قدر به اذن پروردگار خود برای تقدیر نازل می‌شوند و این شب انباشته از سلامت، برکت و رحمت است .

حجت الاسلام احمدی به روایاتی اشاره کرد وگفت: هر کس شب قدر را  احیاء کند، خداوند متعال گناهانش را می‌بخشد.

استاد حوزه علمیه شهرکرد اظهار داشت: انسان در لیالی قدر باید به دعا و ذکر خداوند مشغول باشد تا بتواند از عظمت این شب های استثنایی بهره مند شود.

این مراسم معنوی از ساعت 23 با تلاوت قرآن مجید، قرائت ادعیه شامل: دعای توسل ، جوشن کبیر، مداحی، ،نوحه خوانی، اقامه یک شبانه روز نماز قضا ،سخنرانی و توسل به قرآن توسط”حجت الاسلام شیخ ابوالفضل احمدی “در مسجدجامع برگزارشد.

شایان ذکراست:مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی که از اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز شده تا آخرین شب این ماه مبارک هرشب از ساعت۲۲:۳۰ الی:23:30در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و قرائت ادعیه توسط حجت الاسلام شاهسوند برگزارخواهدشد،این مراسم در دهه اول و دوم ماه مبارک رمضان توسط حجت اسلام احمدی اجراشد.

همچنین مراسم احیاء لیالی باعظمت قدر درشب های 19-21و 23ماه نزول قرآن با سخنرانی آیت الله اسلامیان، حجج اسلام مهدوی بیات و طیبی فر برگزارشد.

تلاوت قرآن، قرائت ادعیه شامل:دعای کمیل، توسل ، جوشن کبیر، عاشورا ، مداحی و نوحه خوانی از جمله برنامه های اجرایی  لیالی با عظمت قدر بود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *