ما تا ابد، مدیون شهدا هستیم

خانه / استان ها / ما تا ابد، مدیون شهدا هستیم

سرافراز7

همزمان با سومین روز از درگذشت پدر شهید جاویدالاثر ، حسین کارگر سامانی ، حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با خانواده و بازماندگان آن مرحوم دیدارکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)،به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان،با حضور در منزل آن مرحوم ،نسبت به مقام والای شهید حسین کارگر سامانی و مرحوم امیرآقا کارگر ، با قرائت فاتحه ، ادای احترام کرد.

حجت الاسلام سرافراز در این دیدار با عرض تسلیت به بازماندگان این کانون مصیبت دیده ، با اشاره به جایگاه ویژه خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره ی مرحوم امیرآقا کارگر و فرزند شهیدش، حسین کارگر سامانی را گرامی داشت و گفت :تجلیل از ایثارگریهای خانواده شهدا، تجلی از ارزشهاست.

وی حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی،خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست وادامه داد: اگر جانفشانی رزمندگان،وشهدای عزیز و فداکاری خانواده های معظم شهدا وایثارگران نبود،دشمن در خانه های ما لانه کرده بود.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان گفت:باید همواره قدردان خانواده معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان بود چرا که اگر آنان نبودند معلوم نبود دشمنان اسلام چه بر سر این مملکت می آوردند.

وی ادامه داد: کشورهای همسایه ی مسلمان،امروز مورد ظلم مستکبران دنیا قرار داده اند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان افزود:شهدای عزیز،برای پاسداری از انقلاب، نظام و دین مبین اسلام ، جان خود ،که تمام هستی آنها بود را فداکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در خاتمه از جانشانی های شهدا یاد کرد و گفت:ما تا ابد، مدیون شهدا هستیم ، و امروز وظیفه همه ماست که از خون شهداء و آرمانهای امام راحل عظیم الشان و منویات  رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس، پاسداری کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *