محفل شعر ستایشگری و خاطره گویی + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / محفل شعر ستایشگری و خاطره گویی + تصویر

همزمان با ایام دهه ی آخر ماه صفر محفل شعر ستایشگری و خاطره گویی با عنوان “دم فراق” با حضور ستایشگران و یادگاران سالهای دفاع مقدس در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

محفل شعر ستایشگری و خاطره گویی

همزمان با ایام دهه ی آخر ماه صفر محفل شعر ستایشگری و خاطره گویی با عنوان “دم فراق” با حضور ستایشگران و یادگاران سالهای دفاع مقدس در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری این محافل را بسیار با اهمیت، معنوی و لازم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: نشستن در این مجالس و شنیدن اشعار آیینی در وصف ائمه اطهار علیهم السلام ،حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و ذکر مصیبت عبادت است.

دراین مراسم معنوی جمعی از مداحان به بیان خاطرات خود درسالهای دفاع مقدس پرداختند و با خواندن بخشی از نوحه خوانی ها و اشعاری که در سالهای دفاع مقدس و در جبهه ها برای رزمندگان اسلام می خواندند،حال هوای دوران دفاع مقدس را بر این محفل نورانی حاکم کردند.

همچنین شاعران آیینی سروده های حماسی و اشعار خود در ماتم جانسوز پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، عاشورا، اربعین حسینی، قهرمان صبر، ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام  در سالهای دفاع مقدس و سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را قرائت کردند.

این محفل با شکوه به همت هیأت رزمندگان اسلام استان، کانون مداحان، سازمان بسیج مداحان و  بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه محترم شهرکرد ،مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و مسئولین استان برگزار گردید.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی، خیر مقدم گویی مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام و مسئول کانون مداحان و هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان،خاطره گویی و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  از دیگر برنامه های این محفل با شکوه بود که به همت کانون و بسیج مداحان، بسیج هنرمندان و هیأت رزمندگان اسلام ،برگزار گردید.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: هادی یردانی و علیرضا شریفی

 

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *