مدیران آینده کشور را انقلابی تربیت کنیم

خانه / استان ها / مدیران آینده کشور را انقلابی تربیت کنیم

 

حجت الاسلام باقریان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور خواهران بسیجی پایگاه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار شد، بر تربیت انقلابی کودکان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم جشن، حجت الاسلام لطفعلی باقریان از مبلغان روشندل و نمونه کشوری و مشاور کودک و نوجوان و خانواده به ایراد سخن پرداخت.

وی، با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سال طلوع خورشید انقلاب اسلامی، گفت: عملکرد والدین در الگودهی به فرزندان بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام باقریان خاطرنشان کرد:عملکرد درست ما می تواند تربیت صحیح این قشر عظیم را در برداشته باشد.

ناطق، بااشاره به اینکه کودکان مدیران آینده کشور هستند، افزود: انتقال فرهنگ انقلابی به این نسل بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اداره امور کشور به مرور زمان و نسل به نسل به دست همین کودکان و نوجوانان خواهد افتاد.

این مبلغ روشندل، ادامه داد: سرمایه گذاری و توجه به تربیت درست کودکان در جامعه باعث می شود تا انقلاب در برابر ورود فرهنگ غرب بیمه شود.

حجت الاسلام باقریان تأکید کرد: باید در تربیت فرزندان و کودکان، کاری نکنیم که از انقلاب و اسلام زده شوند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود و نماهنگ ، انجام مسابقه ، تقدیم جوایز به نفرات برتر و برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های اجتماعی فضای مجازی از دیگر برنامه های این مراسم بود .

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *