مراسم ارتحال امام خمینی فلارد+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم ارتحال امام خمینی فلارد+ تصویر

امام جمعه فلارد گفت: مقام معظم رهبری،انقلاب اسلامی ایران را پیچ و خم های دشوار، به سلامت عبور داد.

گسترش ابعاد جهانی انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه فلارد گفت: مقام معظم رهبری،انقلاب اسلامی ایران را پیچ و خم های دشوار، به سلامت عبور داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت شهادت حضرت امام جعفرصادق علیه السلام وایام ارتحال امام خمینی (ره)مراسم عزاداری ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) دربخش فلارد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

امام جمعه ی بخش فلاردسالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله الخمینی(ره)را به همه آزادگان و عدالتخواهان دنیا بویژه مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمود خیری به لزوم خدمت رسانی به آحاد مردم اشاره کرد و افزود: توصیه ی اکید امام خمینی(ره) به مسئولین جمهوری اسلامی، همواره خدمت به مردم و قدرشناسی از مردم بود و این مساله مهم در وصیت نامه الهی سیاسی ایشان نیز ذکر شده است و مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، شایسته قدرشناسی و خدمتگزاری دانسته  است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری “دام عزه” در طول سالیان پس از رحلت جانسوز امام راحل تا به امروز و علمداری انقلاب اسلامی و عبور دادن کشور از پیچ و خم های دشوار، فقدان امام را جبران کرد و مسیری که امام راحل آغاز کردند با زعامت و هدایت مقام معظم رهبری روز به روز پیشرفته تر و ابعاد جهانی آن گسترده تر شد و به فضل و اراده الهی و با دست با کفایت ایشان تحویل امام زمان ارواحنافداه خواهد.

تلاوت کلام نورانی وحی، سخنرانی،مداحی ذکر مصیبت و سینه زنی از برنامه های ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *