مراسم اعتکاف در بام ایران+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مراسم اعتکاف در بام ایران+ تصویر

همزمان به روزهای سیزدهم،چهاردهم و پانزدهم ماه رجب “ایام البیض” ۱۴۳مسجد چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین بود.

 همزمان به روزهای سیزدهم،چهاردهم و پانزدهم ماه رجب “ایام البیض” ۱۴۳مسجد چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛این مراسم معنوی با حضور پرشور آحاد مردم بویژه نسل جوان همزمان با سراسر کشور درسطح استان به شکل با شکوه برگزارشد.

در این مراسم مسئولان، هیئات مذهبی،بسیجیان و رزمندگان اسلام اقدام به برگزاری برنامه های معنوی ازجمله:تلاوت و همخوانی قرآن مجید،سخنرانی حلقه‌های معرفتی باحضور اساتید مدعو و استانی نمودند.

مراسم معنوی اعتکاف در مسجدجامع شهرکرد ویژه برادران و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با حضور خواهران برگزارشد.

معتکفین برادر و خواهر در مسجدجامع و مصلا بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد از بیانات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، علمای مدعو حجج اسلام ابوالقاسمی و باقری از تهران و حجت الاسلام والمسلمین فاطمی مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد و نیز حجت الاسلام احمدی از اساتید حوزه علمیه این شهر بهره مند شدند.

همچنین در این مراسم معنوی برادران و خواهران معتکف با شرکت در برنامه های ادعیه از جمله:دعای توسل، کمیل ،ندبه ، عهد، زیارت عاشورا و جامعه کبیره و نیز اعمال ام داوود از نوای گرم مداحان اهلبیت بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مدعو مجتبی مقدسیان و علی شریفی و نیز مادحین استان برادران: احمدی، کیانی، اسلام پناه ، مطلبی، بیگی، رفیعی و… بهرمند شدند.

اساتید و قاریان ممتاز قرآن مجید آقایان: اسماعیلی ، موسوی ، مولوی ، غفاری … نیز در جمع معتکفین به تلاوت پرداختند.

در طول برگزاری مراسم اعتکاف حلقات معرفتی و قرآنی در مسجدجامع ویژه برادران و در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برای خواهران با حضور اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران برگزارشد.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: سیدرضاحسینی- خسرو علیپور

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *