مراسم جشن مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم در لردگان+تصویر

خانه / استان ها / مراسم جشن مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم در لردگان+تصویر

همزمان با مبعوث شدن پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت،محمد مصطفی(ص)مراسم جشنی در مسجدشهر خنگ فلارد لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم روحانی که امام جمعه و جمعی از مردم حضور داشتند ،حجت الاسلام خالدی با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام در فضائل و اوصاف حضرت ختم المرسلین به ایراد سخن پرداخت.

وی  به ترفند های استکباری در اسلام هراسی اشاره کردو گفت: دشمنانی که از اسلام ناب سیلی خوردند، گروه هایی مثل داعش که نه دین دارند و نه انسانیت  و چهره های ساخته و پرداخته شده رژیم جعلی اسراییل و شیطان بزرگ  هستند را به اسم اسلام به جهان معرفی کند.

حجت الاسلام خالدی به فرمایشات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  اشاره کرد و افزود: تنها مکتب اسلام ناب تکیه گاهی محکمی برای بشریت است و انسان برای رسیدن به سعادت با چنگ زدن به ریسمان الهی و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام عزتمند خواهد شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،اقامه نماز نماز جماعت ، مولودیه خوانی ، اجرای مسابقه و تقدیم جوایز به حضاری که نام محمد ؛ مصطفی ؛ رسول داشتند از دیگر برنامه های این مراسم بودند.

1 مب

2 مب

3مب

4مب

۲۰۱۶۰۴۲۰_۲۰۵۴۴۱

5مب

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *