مراسم دهه اول صفر در شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم دهه اول صفر در شهرکرد+ تصویر

مراسم سخنرانی و مداحی دهه ی اول صفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

مراسم دهه اول صفر در شهرکرد

مراسم سخنرانی و مداحی دهه ی اول صفر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دهه پس از اقامه ی نماز جماعت مغرب و عشاء حجت الاسلام امیر لجمورکی پیرامون مصائب بعد از شهادت خامس آل عبا، حضور کاروان اسرای  آل الله به کوفه و شام، ایثار و فداکاری حضرت امام سجاد علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها و نقش حضرت سیدالساجدین علیه السلام  و حضرت زینب کبری سلام الله علیها در جهانی شدن قیام عاشورا به ایراد سخن پرداخت ، مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه ای این مراسم بود.

شایان ذکراست: مراسم سوگواری خامس آل عبا با سخنرانی: حجج اسلام: شیخ ابوالقاسم قربانی و شیخ محسن حجت پناه، حبیب الله شاهسون در دهه های اول، دوم و سوم ماه محرم و نیز مراسم دهه ی اول ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام امیر لجمورکی ادامه پیدا کرد.

مراسم سوگواری دهه ی دو ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید مهدی هاشمی از امشب آغاز می شود و در دهه ی آخرماه صفر هم این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید مصطفی هاشمی برگزارخواهد شد.

مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام:صیادی،توسلی، بیگی، نجفی، طاهری … در مراسم سوگواری خامس آل عبا ماه محرم و دهه اول ماه صفر به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند.

این مراسم که به همت هیأت رزمندگان اسلام استان، پایگاه بسیج و مجموعه ی فرهنگی مسجد جامع از اول محرم همراه با اقامه ی نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار شده و تا آخرین شب از ماه صفر ادامه خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *