مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر سودجان

خانه / استان ها / مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر سودجان

مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شام شهادت سردار دلها برگزار شد.

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر سودجان برگزار شد؛

مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شام شهادت سردار دلها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و با رعایت اصول بهداشتی در مسجد حجت بن الحسن علیه السلام شهر سودجان برگزار شد.

در این مراسم اقشارهای مختلف مردم ولایتمدار همانند سال گذشته یاد و خاطره سردار دلها ، سردار رشید ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راگرامی داشته و با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در این مراسم با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که مکتب شهید سلیمانی را به اقدام عملی این شهید در دو واژه «صداقت» و «اخلاص» تفسیر کردند، به تشریح ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید سردار سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: این دو واژه را می‌توان در یک کلمه «ولایتمداری» خلاصه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر ادامه داد: اگر کسی ولایتمدار باشد، هم صداقت و هم اخلاص دارد،  ولایتمداری اوج قله این ویژگی‌های ارزشمند است، مسیری که شهید سلیمانی هم عامل به آن بود و هم استاد آن مکتب بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: بعد دیگر شخصیت ایشان این بود که ارتباط بین میدان و دیپلماسی را بسیار خوب برقرار کرد، پیوندی که شهید سلیمانی از درون تهران ایجاد کرد، در کشورهای مختلف عمق پیدا کرد، ایران اسلامی قله مقاومت ، قله انقلاب اسلامی و قله همگرایی اسلامی است.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سودجان ، پایگاه حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  علیرضا شریفی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *