مراسم سوگواری شهادت موسس فقه جعفری در بام ایران

خانه / استان ها / مراسم سوگواری شهادت موسس فقه جعفری در بام ایران

مراسم سوگواری سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مراسم سوگواری سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با 25 شوال المکرم سالروز شهادت جانسوز و مظلومانه ششمین مهر سپهرامامت و ولایت، رئیس مذهب تشیع و بنیانگذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری به همت هیئات مذهبی ، رزمندگان اسلام و بسیجیان در مساجد، حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرکه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

سخنرانی، روضه خوانی ، نوحه خوانی، سینه زنی و زنجیرزنی با راه اندازی دسته جات عزاداری و توزیع نذورات مردمی، با حضور پرشور اقشار مردم و بویژه جوانان و نوجوانان، از دیگر برنامه های این روز است.

 این مراسم معنوی با حضور پر شور آحاد مردم مومن مرکز استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،مساجد و حسینیه ها و امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزارخواهد شد.

درمسجدجامع شهرکرد نیز مراسم سخنرانی وسوگواری به همت هیأت رزمندگان اسلام استان با سخنرانی حجت الاسلام احمدی روز یکشنبه هفدهم تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار خواهدشد.

همچنین مراسم دسته روی از ساعت10 صبح دوشنبه هجده تیرماه از مسجدجامع به سمت امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *