مراسم شهادت امام عسکری علیه السلام در لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم شهادت امام عسکری علیه السلام در لردگان+ تصویر

 مراسم عزاداری شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان جهان در روستای میشان سفلی باحضور امام جمعه بخش فلارد لردگان برگزار شد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم حجت الاسلام امین خالدی شهادت امام یازدهم علیه السلام به حاضرین تسلیت گفت.

وی ادامه داد: حضرت امام عسکری علیه السلام در سن 28سالگی مظلومانه به دستور معتمد عباسی به شهادت رسیدند.

 حجت الاسلام خالدی افزود:یازدهمین پیشوای شیعیان جهان، به خاطر اینکه جلوی خلفای جوربنی العباس محکم ایستاد از قرآن  و محرومین دفاع کرد،احکام خدا را جاری می کرد  او را را درحلقه لشکریان خود قرار دادند.

وی ادامه داد: خلیفه نمی خواست کسی از شیعیان  و دوستان با حضرت امام حسن عسکری علیه السلام  با ارتباط داشته باشد و سرانجام  آن حضرت را به زهر مسموم  وبه شهادت رساند.

حجت الاسلام خالدی به مبارزه استکبار با اسلام ناب اشاره کرد و ادامه داد:در طول تاریخ ظالمان و حاکمان ظلم و جور با اسلام ناب مبارزه کردند.

 وی به اسلام هراسی اشاره کرد وگفت:شیطان بزرگ و غربی ها،با پول های کشورهای وابسته ازجمله عربستان با اسلام ناب مبارزه می کند و برای اسلام هراسی گروه های تکفیری، وهابیت، داعش و … را ایجاد کردند،از آنها حمایت مالی،تسلیحاتی می کنند و این گروهای منحرف و جنایتکار را بعنوان مسلمان به جهان معرفی می کنند تا مردم جهان به اسلام گرایش پیدا نکنند.

حجت الاسلام خالدی ادامه داد: برای مبارزه با نقشه های شوم دشمنان، وظیفه داریم مردم ا از توطئه های استکباری آشنا سازیم.

اقامه نماز مغرب وعشاء،تلاوت آیاتی کلام وحی،ذکر توسل،سینه زنی و پذیرایی از جمله  برنامه های شب شهادت  امام  یازدهم شیعیان بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم مرور کنیم…

2

4

3

5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *