مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عزت‌الله سلیمانی در شهرکرد برگزار شد

خانه / استان ها / مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عزت‌الله سلیمانی در شهرکرد برگزار شد

یادبود7

مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید مدافع حرم عزت‌الله سلیمانی در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی در  مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره “سردار شهید مدافع حرم “که در  مهدیه مصلای امام خمینی(ره)شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید عزت الله سلیمانی از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود که در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیری داشت که  این حضور را می‌توانستیم  در عرصه‌های مختلف به خوبی مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از یادگاران دفاع مقدس بود، افزود: شهید مدافع حرم سردار عزت الله سلیمانی در هشت سال جنگ تحمیلی با درایت و شجاعت حضور داشتند و پس از دوران دفاع مقدس برای دفاع از میهن به کردستان اعزام شدند.

سردار محمدسلیمانی افزود: شهید سلیمانی آموزش‌های مختلفی در خصوص مبارزه با گروهک‌های مختلف و ضد انقلابی را دیده بودند و برای مدتی در منطقه غرب کشور(کردستان) مقابل گروهک‌ها ایستادند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت این شهید گرانقدر می‌توان به مبارزه با اشرار در سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه این شهید مدافع حرم یکی از نیروهای تکاوری استان بود که به منظور آموزش نیروهای مدافع حرم به سوریه اعزام شد اظهار کرد: این شهید بزرگوار در دومین مأموریت خود توسط نیروهای کافر و صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا و آل سعود خائن هستند به جمع دوستان شهید خود پیوست.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در روز 12 آبان وارد استان شد و در روز 13 آبان همزمان با تظاهرات استکبارستیز بر روی دستان مردم شهید پرور استان تشییع و سپس در زادگاهش (مرغملک) به خاک سپرده شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *