مسئولانی که هنوز به برجام و دشمن امید بسته اند بدانند راه به جایی نمی برند

خانه / استان ها / مسئولانی که هنوز به برجام و دشمن امید بسته اند بدانند راه به جایی نمی برند

امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته گفت: مسئولانی که هنوز به برجام و دشمن امید بسته اند بدانند راه به جایی نمی برند.

امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته گفت: مسئولانی که هنوز به برجام و دشمن امید بسته اند بدانند راه به جایی نمی برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا در استان و توصیه‌های مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات باهدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نیز شده است، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در قالب پیام جمعه، مهم‌ترین  توصیه‌ها و تذکرات به مردم استان را بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در پیام جمعه امروز گفت: مسئولین مراقب باشند، به دشمن گرا ندهند، دشمن دشمن است، امید در دل دشمن ایجاد نکنند، دشمن هیچ‌گاه در مقام تقویت انقلاب و استقلال کشور نبوده و نیست و نخواهد بود، آن‌ها تمام تلاششان آن است که ما را به خودشان وابسته کنند، جلوی رشد علمی ما را بگیرند، جلوی اقتصاد و توانمندی اقتصادی ما را بگیرند، جلوی تولید را بگیرند و اجازه ندهند که این مسیر درست ادامه پیدا بکند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مدیران مراقب باشند اینکه فقط بگویند تولید و جهش تولید و از آن طرف گرا به دشمن بدهند ،  امید در دل دشمن ایجاد بکنند، به برجام دل ببندند و هنوز برای آینده برجام و امثال این‌ها برنامه داشته باشند بدانند که این‌ها کاری به جایی نمی‌برد و راه به جایی نخواهند برد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب و نظام اسلامی یک نعمت مهم است که با این شکل و این خصوصیت هیچگاه نظیر نداشته است از همین رو یکی از ضرورت‌هایی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، حفظ نظام و انقلاب اسلامی است، حفظ نظام اسلامی از واجب‌ترین امور کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: امت ایران اسلامی با یاری خدا ،انقلاب اسلامی را شکل داد و خداوند این نعمت بزرگ را به مردم ارزانی داشت و اگر چه در این میان برخی بد عمل کردند که حساب آنها با اسلام و انقلاب جدا است اما آنچه مهم است امانت‌داری این نعمت است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به امانتداری و لزوم حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برای حفظ نظام اسلامی باید همگان امین باشند، انسان امین حق امانت را می‌شناسد و امانت را حفظ می کند، انقلاب امانت است، حکومت اسلامی امروز امانت الهی در دست من و شما است، باید حفظش کنیم، یک وظیفه‌ای آحاد مردم دارند که باید این امانت را حفظ کنند و یک وظایفی هم مدیران دارند که باید نسبت به آن مراقبت کنند.

امام جمعه شهرکرد به لزوم امانتداری و عمل به احکام الهی اشاره کرد وگفت: اگر مدیران امین نبودند، اگر مدیران خیانت کردند، اگر مدیران به حکم خدا عمل نکردند و از حدود الهی عدول کردند، چگونه می‌توانند انتظار داشته باشند که مردم از آن‌ها تبعیت کنند، طبیعی است که مردم هم از آن ها تبعیت نخواهند کرد و در این شرایط انقلاب آسیب خواهد دید و مدیران در پیشگاه خدا مسئول خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر تقویت دستورات دین در جامعه اسلامی،تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی اقامه نماز جمعه و جماعات امکان‌پذیر نیست از همین رو خوف این وجود دارد که این کمرنگ شدن نمازهای جمعه و جماعت به کمرنگ شدن اصل نماز بینجامد پس باید مراقبت کرد تا اصل نماز در جامعه کمرنگ نشود چراکه نماز از دستورالعمل‌های کلیدی اسلام و ستون دین است.

نماینده‌ ولی‌فقیه استان با گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل، از خدمات فعالان این عرصه قدردانی کردو افزود: رانندگان برای حمل و نقل بار و مسافر در خدمت مردم و تامین نیازمندی های جامعه هستند و این نشان از تلاش آنها دارد.

امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دکتر مفتح عالم بصیر و مجاهدی بود که در سال ۱۳۵۸ به دست گروه منحرف فرقان به شهادت رسید و این چهره حوزوی و دانشگاهی در هر دو مجموعه نقش مهمی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به تلاش دشمنان در جدایی حوزه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: دشمنان همیشه تلاش کردند که با نفوذ در دانشگاه و حوزه در مقام جدایی حوزه از دانشگاه و دانشگاه و در مقام نفرت‌آفرینی باشند که  تاکنون به هدف خود نرسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه استان ارتحال آیت‌الله شیخ محمد یزدی را تسلیت  گفت و افزود: این عالم ربانی و این چهره ارزشمند و مجاهد حوزوی و چهره اجتماعی سیاسی، یک انسان به معنای واقعی جامع و غیور بود و با غیرت تمام نسبت به ترویج اسلام ناب و انقلابی تلاش کرد  تا انقلاب اسلامی به اندیشه‌های سکولار تبدیل نشود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *