مصاحبه با آیت الله صدیقی | حزب الله ادامه حرکت عاشورایی امام حسین است؛اختصاصی هیات

خانه / اختصاصی هیأت / مصاحبه با آیت الله صدیقی | حزب الله ادامه حرکت عاشورایی امام حسین است؛اختصاصی هیات

جریان حق همیشه در برابر جریان باطل از ابتدای خلقت تا به امروز در مصاف بوده. امروز هم جریان حزب الله ادامه جریان پیامبرانه ، ادامه حرکت ائمه معصومین علیهم السلام ، ادامه حرکت عاشورایی امام حسین ،جریان عاشورایی امام حسین صلوات الله و سلامه علیه و علی اصحابه هستش

 السلام علیک یا بقیه الله

جریان حق همیشه در برابر جریان باطل از ابتدای خلقت تا به امروز در مصاف بوده. امروز هم جریان حزب الله ادامه جریان پیامبرانه ، ادامه حرکت ائمه معصومین  علیهم السلام ، ادامه حرکت عاشورایی امام حسین  ،جریان عاشورایی  امام حسین صلوات الله و سلامه علیه و علی اصحابه هستش لذا باید حزب الله ثابت باشه یعنی مقاوم باشه یعنی همیشه خودش را بسازه یعنی غافل نشه که تحلیل بره. قرص ومحکم بدون توجه به اینکه کی طرفدارشه کی مخالفشه وظیفه اش را حضور درجبهه حزب الله بداند چه شکست بخورد چه پیروز شود وظیفه دومش برحسب آیه ی کریمه ی قرآن شریف این است که به وضع موجود قانع نباشدبلکه زمان شناس باشد ، فرصت شناس باشد، وقت شناس باشد بفهمد که در چه فضایی دارد حرکت میکند دوستانش کیا هستن و دشمنانش کیا هستن و همه راه هایی که دشمن برای نابودی حق ازش استفاده میکند جریان حزب الله باید اینا را شناسایی کند. قرآن میفرماید اصبروا وصابروا اگه خودتو ساختی مقاومی عقب گرد نداری چشمتو باز کن دشمنان تو هم عقب گرد ندارند ولی تو نگاه کن اسلحه شون چیه با چه سلاحهایی با چه امواجی دارن با شما مقابله میکنند شما باید اینها را خلع سلاح بکنید باید سلاحهایی بدست بیاورید که توان مقابله با آنها را داشته باشید صبر جمعی داشته باشید، صبر تشکیلاتی داشته باشید حرکتهای جزیره ای جواب نمیدهد باید یک رشته ای شما را با همه ی پرچمهایی که به عنوان ولایت بلنده مانند نخ تسبیحی شما را به هم پیوند بدهد اگر این نخ پاره شود همه شما میریزید واین صابروا خیلی مهمه باید صبر جمعی، صبر تشکیلاتی صبر اجتماعی را مد نظر داشته باشید و روح جمعی را تقویت کنید و همگی یک صدا داشته باشید، یک شعار داشته باشید و دشمن واحد را با ید واحده مورد هجوم قراربدید. باید مسلح باشیدهم بتونید دفاع کنید، در امکانات فکری بایدمجهز باشید مبانی دینی تون مبانی انقلاببی تون مبانی حرکت حزب اللهی تون آشنا باشید  با مبنا دارید حرکت میکنید والا با یک طوفانی میآید و با یک طوفان میرید باید باورهاتون منطقی باشد برهانی باشد و مبنایی باشد. در مسائل اخلاقی باید آسیب ناپذیر باشید تهدید، تطمیع، شهوت و هوس که امروز دنیا با این سلاح داره نیروهای ما را تهدید میکنه اینرو علاوه بر اینکه تک تکتون به عنوان رهبران زمامداران باید خود ساخته جمعتان هم باید یک جمع پاکیزه و فضای توحیدی داشته باشید از نظر رفتاری و سبک زندگی هم باید حزب الله روش ائمه اطهار علیهم السلام را و تعبد به شرع اول را در راس برنامه ها قرار بدن این شعار هدف وسیله را توجیه میکندکه نفوذی ها آنرا مطرح میکنند  این به حزب الله روا نیست، حزب الله صداقت میخواد، صراحت میخواد، ایمان واقعی میخواد، عشق میخواد باید  دنبال این باشیم که دستور چیه والا بشینیم دستور بدیم واز ما اطاعت کنند این کار شایسته ی جبهه حق نیست، شایسته  حزب الله نیست.

نکته سوم اینکه باید دائما حرکات را ارزیابی کرد کجا راه رفتیم تا مقصد چقدر فاصله داریم. اگه انسان مقصد را نبینه یکم که از دره آمد به سمت قله فکر میکنه خیلی حرکت کرده بودیم این ارزیابی دقیق از حرکات مهمه هرجلسه ای که تشکیل میشه باید یک قدم به جلو حرکت کرده باشیم به سمت هدف و اگر دچار کندی شدیم باید عوامل رکود را پیدا کنیم و به سرعت جلو بریم قرآن مجید هم به سارعوا دارد و هم سابقوا باید با محبت رفت و سریعترین حرکت با محبت امکان دارد. چقدر حرکت کردیم باید در حالی که فاصله خیلی زیاده واز تعمیقمان واز صاف کردن مسیرهامون گرفتار روزمرگی نباید بشیم نسبت به قبلی حرکتش رو به پیش باشد، هم نباید عقب بمانیم هم نباید دچار حرکت کند بشیم.

نکته دیگر اینکه محورحرکت حزب الله امامت است ، ولایت است زیر پرچم امام زمان ارواحنا فداه و در زمان غیبت زیر پرچم نائب امام زمان مرجع تقلید زعیم شیعه هستش در مراتب پایین هم هر مجموعه ای یک عالم ربانی داشته باشد که همه حرکاتشون در مسیر ولایته و در مسیر شریعته که از آفات بدور باشه هم باید امام شناسی، امام محوری و شرع محوری در برنامه ما محسوب شده باشد و هم باید تعمیق ارتباطات باید از سلائق شخصی بدور باشیم. اگر مسئولی از بین رفت لغزید باید خط مشخص باشد ریل مشخص باشد که همه از این ریل حرکت کنیم که خدای ناکرده دچار انحراف نشویم و نهایتا تقوی ، باید همه با اصل تقوی در همه موارد تقوای باید در جبهه ی حزب الله موج بزند .

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *