معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام از انتشار کتب مرتبط با ایام اربعین خبر داد

حجت الاسلام سفیدی امین معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام از انتشار کتب مرتبط با ایام اربعین خبر داد

خانه / اختصاصی هیأت / حجت الاسلام سفیدی امین معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام از انتشار کتب مرتبط با ایام اربعین خبر داد

حجت الاسلام و المسلمین سفیدی امین افزودند:مجموعه شعر «در طلب خون تو» و کتاب «اربعین عاشورایی دوباره» که به همت قرارگاه اربعین هیات رزمندگان اسلام و با همکاری سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه ازاد اسلامی چاپ و انتشار یافته است ، جدیدترین اثر مکتوب هیات رزمندگان اسلام می باشد که انشاءالله مورد رضای حضرت حق تعالی قرار گیرد

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام از انتشار کتب مرتبط با ایام اربعین خبر داد

به گزارش روابط عمومی هیات، حجت الاسلام عبدالرحمن سفیدی امین معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام اظهار داشت : همزمان با ایام اربعین حسینی هیات رزمندگان اسلام مجموعه شعر در طلب خون تو و کتاب «اربعین عاشورایی دوباره» را تولید و منتشر کرده است.

به گفته ایشان کتاب در«طلب خون تو» حاوی اشعار و نوحه هایی در بزرگداشت مقام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و اربعین حسینی می باشد که ان شاء الله مورد توجه محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه ذاکرین آل الله و مرثیه خوانان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود : همچنین کتاب «اربعین عاشورایی دیگر» نیز که محتوای آن ویژه سخنرانان و خطبای معظم که به همت و تلاش موسسه راه فخرالائمه و  جناب حجت الاسلام  احمد پناهیان تالیف و تدوین شده است نیز در اختیار سخنرانان و مبلغین محترم قرار می گیرد.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند مجموعه شعر «در طلب خون تو» و کتاب «اربعین عاشورایی دوباره» که به همت قرارگاه اربعین هیات رزمندگان اسلام و با همکاری سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه ازاد اسلامی چاپ و انتشار یافته است ، جدیدترین اثر مکتوب هیات رزمندگان اسلام می باشد که انشاءالله مورد رضای حضرت حق تعالی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود علاقه مندان می توانند فایل متنی هر دو کتاب را از سایت هیات رزمندگان اسلام به آدرس eheyat.com  به همراه فایل صوتی سبک ها و نوحه های کتاب «در طلب خون تو»دریافت نمایند.

حجت الاسلام  عبدالرحمن امین در پایان اظهار امیدواری کرد این گونه تلاشها  بیش از پیش ما را مورد عنایات حضرت زهرا سلام الله علیها به ویژه حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام قرار دهد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *