نامگذاری ایّام دهه ی کرامت تشریح شد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / نامگذاری ایّام دهه ی کرامت تشریح شد

رئیس کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به انتخاب شعار «اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام)» برای دهه کرامت سال ۹۵ گفت: طی جلساتی که با حضور اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، در این دهه، تمامی روزها دارای عنوانی است که برنامه‎ها و اقدامات حول آن انجام می‎پذیرد.

وی افزود: ایام دهه کرامت در روز نخست با عنوان «کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) سرمشق سبک زندگی ولایی» نام گذاری شده است. دیگر روز ها نیز به ترتیب با عناوین « قم؛ جلوه‎ایی زیبا از ایمان و مجاهدت»، «ائمة هدی علیهم السلام ؛ الگوی عدم تبعیت از مستکبران»، « گفتمان سازی در رسانه‎های ولایی؛ راه ترویج ولایت ائمه علیهم السلام» و « امامزادگان؛ علمداران فرهنگ ایمان و شهادت در سراسر کشور» نامگذاری شده است.

صادقی آرمان با اشاره به ششم ذی القعده (۱۹ مرداد ۹۵) به عنوان روز بزرگداشت احمد بن موسی علیه السلام (شاه چراغ) گفت: این روز به نام «حضرت احمدبن موسی علیه السلام ؛ مظهر قیام لله و ولایتمداری» نام گذاری شده است.

وی افزود: دیگر ایام دهه کرامت نیز به نام‎های « خاندان موسی بن جعفر علیهم السلام؛ نمونه عملی سبک زندگی قرآنی »، « زندگی اسوه‎های دین؛ سرمشق ابتکار و تکیه بر توان خودی »، « اصلاح الگوی مصرف؛ جلوة پیروی از سیرة امامان علیهم السلام»، « آستان قدس رضوی؛ بستر نشر دین و امداد به مستضعفین » و سالروز ولادت

امام رضا (علیه السلام) در روز پایانی دهه کرامت نیز به نام « عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله وسلم)؛ الگوی رأفت در زندگی و مدیریت جهادی » نامگذاری شده است.

انتهای مطلب/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *