نشست سالانه مسئولان هیأت رزمندگان اسلام در بام ایران+تصویر

خانه / استان ها / نشست سالانه مسئولان هیأت رزمندگان اسلام در بام ایران+تصویر

در آستانه ماه محرم ، ماه پیروزی خون برشمشیر ،نشست سالانه مسئولان هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد برگزارشد.

در آستانه ماه محرم ، ماه پیروزی خون برشمشیر ،نشست سالانه مسئولان هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم سردار علی محمد اکبری گفت: هیئت رزمندگان نمودی از ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان در طول 42سال انقلاب اسلامی می باشد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان،با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر،گفت:در استان ما نیز باید توصیه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در همه هیئات جدی گرفته شود به شکل جامع و کامل رعایت گردد.

سردار اکبری،افزود:ماه محرم به هیچ وجه نباید فراموش شود؛اما به این معنا نیست که مثل سال های گذشته مراسمات به صورت گسترده اجرا گردد، هیئت ها را باید انسجام داد،جلساتی گرفته شود و همه توجیه شوند که با رعایت کامل و جامع اصول بهداشتی برنامه ها انجام شوند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اقدامات و تلاش های بسیار خوب انجام گرفته در هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری،افزود: هیئت رزمندگان باید در بین هیئات مذهبی الگو و سرآمد باشد و همه را بسیج نماید. اقدامات خوبی در سال های گذشته انجام گرفت. اما انتظار های بیشتری است. در شهرستان ها تلاش های خوبی انجام شده و باید با سایر هیئت های مذهبی ارتباط  و همکاری های بیشتری انجام شود.

سردار علی محمد اکبری در جمع مسئولین هیئت رزمندگان اسلام و معاونین پیروان عترت و جوانان عاشورایی چهارمحال و بختیاری ، گفت: هیئت رزمندگان اسلام نمودی از ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان در طول 42سال انقلاب اسلامی می باشد.

سردار اکبری با تأکید مجدد بر رعایت دستورات بهداشتی از آمادگی دشمنان برای موج سواری در صورت بروز مشکلات در هیئات مذهبی خبر داد و تصریح کرد: با نیت حسینی و خالص در هیئات مذهبی به دنبال ترویج فرهنگ عاشورا باشید.

وی در ادامه از همکاری خوب نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه شهرکرد،صداوسیمای مرکز استان و مسئولان با هیئت رزمندگان اسلام تجلیل و از زحمات هیئت رزمندگان در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه قدردانی کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به شرایط هشدار بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، افزود: متاسفانه استان ما در حد هشدار می باشد، لذا نیاز دارد تلاش بیشتری شود خصوصا در ماه محرم نذورات مردم جمع آوری و در اختیار مردم آسیب دیده از کرونا قرار گیرد.

وی در پایان بر استفاده مطلوب از فضای مجازی برای ترویج شعائر دینی و اسلامی تأکید کرد.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی،صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ،خیر مقدم گویی وارائه گزارش اقدامات یکساله ونیزکمک ها مومنانه توسط توسلی مدیرهیأت استان،سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،از دیگر برنامه های اجرای این نشست بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *