نشست مسئولان پیروان عترت چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / نشست مسئولان پیروان عترت چهارمحال وبختیاری

در آستانه ماه پیروزی خون برشمشیر ماه محرم نشست مسئولان پیروان عترت استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

نشست مسئولان پیروان عترت چهارمحال وبختیاری

در آستانه ماه پیروزی خون برشمشیر ماه محرم نشست مسئولان پیروان عترت استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به حضار خوش آمد گفت و از اقدامات انجام شده در سطح استان تجلیل کرد.

حمیدرضا توسلی به رسالت هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: ولایتمداری ،حفظ و تقویت روحیه جهادی و ترویج سبک زندگی اسلامی بزرگترین رسالت هیئات رزمندگان اسلام است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه جذب جوانان،ترویج معارف دینی و قرآنی در جامعه،دشمن شناسی ، بررسی تحولات جهان اسلام و بیان نقش ولایت در خنثی سازی توطئه های استکباری را از دیگر وظایف هیئات مذهبی عنوان کرد.

وی به نقش خنثی سازی توطئه های استکباری در هیئات اشاره کرد و افزود:مسئولین هیئات مذهبی باید با دعوت از نخبگان،اساتید بصیر، ولایتمدار و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام نسبت به بصیرت افزایی نسل جوان جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

توسلی ادامه داد: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند که مسئولیت تربیت فرزندان را نیز بر عهده دارند دراین رابطه معاونت پیروان عترت خواهران هیأت رزمندگان اسلام نقش بیار مهمی را بصیرت افزایی دارد.

وی ادامه داد:باید به جوانان توجه ویژه شود و برای جذب نسل جوان به هیأت و نیز مسئولیت دادن به آنان برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

 مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان برپایی محافل باشکوه در محرم وصفر و سایر مناسبت ها ، تشکیل جلسات هفتگی،تلاوت و جمع خوانی قرآن مجید،اقامه نمازجماعت،مراسم سخنرانی، مداحی، نوحه خوانی وقرائت ادعیه ازجمله برنامه های اجرایی هیأت رزمندگان اسلام هستند که به لطف خدا با استقبال پر شور مردمی مواجه می باشند و باید تقویت شوند.

دیداربا حجت الاسلام والمسلمین سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و روحانی هیئت رزمندگان اسلام استان ، ارائه گزارش و بیان مطالب مسئول معاونت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان و مسئولین پیروان عترت شهرستانها از دیگر برنامه های این نشست بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *