نقش‌آفريني زنان در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

خانه / استان ها / نقش‌آفريني زنان در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

قدر-15

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بايد در موضوع نقش‌آفريني زنان در قبل، حين و بعد از دوران دفاع مقدس بيشتر كار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نكونام گلپایگانی، در نشست ستاد كنگره سرداران، فرماندهان و2437شهيد استان، اظهار كرد: اگر تمام نيروها و استعدادهاي استان را بسيج كنيم تنها گوشه‌اي از حق شهدا را ادا كرده‌ايم.

وي روند پيش روي برنامه‎هاي كنگره را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: لازم است همه تلاش‌ها را به كار گيريم تا از اين طريق بتوانيم بخشي از حقوق شهدا را ادا کنیم.

نماينده ولي فقيه در استان نقش‎آفرینی زنان در عرصه‎های مختلف را یادآور شد و اظهار كرد: حق خدماتي كه قشر بانوان در انقلاب و دفاع مقدس انجام داده‌اند به خوبی ادا نشده است و مي‌طلبد كه اين موضوع هرچه بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي به نقش برجسته زنان در دوران دفاع مقدس اشاره و تصريح كرد: بايد در موضوع نقش‌آفريني زنان در قبل، حين و بعد از دوران دفاع مقدس بيشتر كار شود.

امام جمعه شهركرد از افتتاح دو طرح بزگ در روز جمعه خبر داد و گفت: با مساعدت مقام معظم رهبري 40 مسجد در مناطق محروم با صرف هزينه حدود چهار ميليارد تومان كه تاحدودی تكميل شده‌اند با حضور ‌آيت‌الله محمدي گلپايگاني رئیس دفتر مقام معظم رهبری از طريق ويدئو كنفرانس افتتاح می شود.

وي همچنين از افتتاح بیست‌ودومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدايي ديني از جمعه شب خبر داد و تأكيد كرد: بايد اين برنامه را جدي بگيريم و براي ارتقاء علم و فرهنگ از هر چه داريم مايه بگذاريم.

انتهاي خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *