نماینده ولی‌فقیه در سمنان: راه نفوذ آمریکا به کشور با مذاکره باز می‌شود

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / نماینده ولی‌فقیه در سمنان: راه نفوذ آمریکا به کشور با مذاکره باز می‌شود

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با اشاره به فرمایش رهبری در مذاکره با آمریکا اظهار داشت: به فرموده رهبری ضرر مذاکره با امریکا بی‌شمار است و مذاکره با آمریکا فایده‌ای برای کشور ندارد و به همین دلیل مذاکره با آمریکا ممنوع است.

به گفته وی، مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا به مسئولان هشدار داده اند، اما برخی در کشور در خواب سنگین به سر می‌برند و جاده صاف‌کن آمریکا شده‌اند.

شاهچراغی تصریح کرد: ملت ایران، آمریکا را از این کشور بیرون کردند، اما عده‌ای می‌خواهند مسیر را برای آمریکا آماده کنند.

وی با اشاره به مقایسه مذاکره با آمریکا با مذاکره امام علی(ع) با زبیر و سیدالشهدا(ع) با عمر سعد از سوی برخی در کشور، تصریح کرد: مذاکره در روزگار ما نوعی دادن و گرفتن است، در حالی که صحبت حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) با زبیر و عمر سعد مذاکره و برای گرفتن چیزی نبود بلکه نصیحت و تهدید بود.

وی به هشدار رهبری به کشور عربستان اشاره کرد و افزود: اگر تهدید رهبری نبود، عربستان اجازه بازگشت پیکر جان‌باختگان را نمی‌داد.

نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اجازه رهبری برای دفن پیکر جان‌باختگان در گلزارهای شهدا در نقاط مختلف کشور، داغ دل خانواده‌های قربانیان فاجعه منا را تسلی بخشید.

شاهچراغی با اشاره به نزدیکی ماه محرم بیان کرد: محرم و صفر سرمایه عزت و شرف مسلمین است و مداحان باید از بیان اهداف واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) در عزاداری‌ها غافل نباشند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به نام‌گذاری دهه اول ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر، خواستار مشارکت بازاریان، دانشگاهیان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در اقامه این فریضه شد و گفت: امام حسین(ع) بزرگترین آمر به معروف بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *