همایش تجلیل از منتقدان برگزار شود

خانه / استان ها / همایش تجلیل از منتقدان برگزار شود

%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین توانایی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، تذکر لسانی را محور اساسی ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در جمع دبیر و معاونین ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری به تشریح اولویت های برنامه ای این ستاد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین توانایی با تقدیر از زحمات اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، از محورهای 50گانه تدوین شده برای اجرای برنامه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

وی، تأکید کرد: محور اساسی برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر در سراسر کشور، نهادینه کردن تذکر لسانی در سطح جامعه است.

توانایی، گفت: باید کاری کنیم که مردم بی تفاوت نباشند و در برابر کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی در جامعه سکوت نکنند و تذکر بدهند.

این مقام مسئول، عرصه تذکر لسانی امربه معروف و نهی از منکر را گسترده دانست و افزود: باید به گونه ای اقدام شود، که بعد از مدتی مانند 6ماه دیگر، ببینیم اگر کسی انتقاد کرد و یا تذکر داد، مورد تشویق قرار می گیرد.

وی، با پیشنهاد برگزاری همایش یک روزه تجلیل از منتقدین و همچنین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار کرد: آیا تابه حال چنین همایشی دیده اید یا شنیده اید؟ اگر اینگونه شود، ملت همه می گویند چه اتفاقی افتاده در شهرمان، تا بحال ندیده ایم که از منتقدان تجلیل کنند.

حجت الاسلام توانایی، ادارات، اصناف، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و … را از مهم ترین مکانها برای احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر بویژه تذکر لسانی برشمرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی،‌دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از مراحل مختلف رسیدن به تعالی است و اکنون در محرله دولت اسلامی قرار داریم و باید برای اجرای احکام دینی تلاش و اهتمام عمومی باشد.

وی، با تشکر از تلاش جهادی نیروهای بسیجی و سپاهی در زمینه احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر، به اهمیت برگزاری جلسات ستاد احیا در مراکز استانها و شهرستانها اشاره کرد و ارتباط ستاد با دانشگاه ها را مورد تأکید قرار داد.

در این جلسه سردار رضا محمدسلیمانی، دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر چهارمحال و بختیاری و تعدادی دیگر از مسئولان این ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *