همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (علیه السلام)؛ همایش سه ساله های حسینی در سریش آباد برگزار شد

خانه / استان ها / همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (علیه السلام)؛ همایش سه ساله های حسینی در سریش آباد برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (علیه السلام)؛
همایش سه ساله های حسینی در سریش آباد برگزار شد
به گزارش باشگاه خبرنگاران شهر سریش آباد همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) ، دختر سه ساله امام حسین (علیه السلام) در خرابه شام، همزمان با سراسر کشور، ودر شهر سریش آباد برگزار شد.

بعد  از ظهر روز شنبه مورخه : 15/8/95 ساعت 3 بعد از ظهر به همت  پایگاههای مقاومت مهدیه و فاطمیه سریش آباد کانون تخصصی مهدویت سریش آباد وهیئت رزمندگان اسلام سریش آباد واحد عترت خواهران در مهدیه سریش آباد برگزارگردید.

در این همایش که ویژه دختران گروه سنی کودک بود، شماری از بانوان سریش آبادی به همراه فرزندان سه ساله دختر خود حضور یافته و همنوا با اسیران کربلا بویژه فرزندان کوچک سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) به سوگواری پرداخته و بر سر و سینه زدند.

دختران کوچک سه ساله هر یک سربندهای سبز رنگی که مزین به نام حضرت رقیه (سلام الله علیها) بود، بر سر بسته بودند و ذاکران اهل بیت (علیه السلام) نیز در این مراسم به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند.

هدف از برپایی این همایش، ایجاد زمینه برای حفظ آرمان های امام حسین (علیه السلام) توسط کودکان و زمینه سازی برای پیروی از مکتب و مرام آن حضرت و تبیین وقایع پس از عاشورا بود.

تلاوت قرآن، مداحی، تشییع نمادین حضرت رقیه (سلام الله علیها) ، ، اجرای دکلمه توسط دختران سه ساله از جمله برنامه های برگزار شده در این همایش بود.hemayeh-dokhtaran111 hemayeh-dokhtaran112 hemayeh-dokhtaran113 hemayeh-dokhtaran114 hemayeh-dokhtaran115 hemayeh-dokhtaran116 zamineh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *