همسر امام موسی صدر در تداوم راه بلند وی و اقتدار مقاومت اسلامی نقش موثری داشت

خانه / پیشنهاد ویژه / همسر امام موسی صدر در تداوم راه بلند وی و اقتدار مقاومت اسلامی نقش موثری داشت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت علیهم السلام در پیامی با تسلیت درگذشت همسرامام موسی صدر گفت: همسر امام موسی صدر در تداوم راه بلند وی و اقتدار مقاومت اسلامی نقش موثری داشت.

همسر امام موسی صدر در تداوم راه بلند وی و اقتدار مقاومت اسلامی نقش موثری داشت

هیاترئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت علیهم السلام  در پیامی درگذشت خانم پروین خلیلی همسرامام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل را تسلیت گفت. متن پیام آیت‌الله محمد حسن اختری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أیتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة و ادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

صدق الله العلی العظیم

با نهایت اندوه و تأسف ارتحال بانوی صبور و پرهیزکار و مقاوم سرکار خانم پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل موجب تألم شدید و اندوه فراوان شد،آن بانوی نستوه و صبور و مهربان در سالهای دشوار و سخت و پر فراز و نشیب همواره یار و یاور و همراه امام موسی صدر بوده و شریک مجاهدت ها و مبارزات فی سبیل الله و خدمت رسانی به مردم مستضعف لبنان و به ویژه شیعیان بود .

همسر امام موسی صدر در تداوم راه بلند وی و اقتدار مقاومت اسلامی نقش موثری داشت

این بانوی مقاوم و صبور پس از ناپدید شدن همسر بزرگوار و مجاهدش سالها با متانت و بردباری و استقامت بی نظیر خود چشم انتظار رهایی و بازگشت آن رهبر جهادگر بود ،و نقش مؤثری در تداوم راه و آرمان بلند شوهرش امام موسی صدر و سربلندی و اقتدار  مقاومت اسلامی وموجودیت  تشیع و شیعیان داشت.

درگذشت آن بانوی اندیشمند و صبور را خدمت بیت مکرم صدر و بویژه فرزندان  عزیز و گرامی آن مرحومه مغفوره خلد آشیان تسلیت و تعزیت عرض نموده ‌، و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقیده سعیده، غفران الهی واسعه وو همجواری
با حضرت زهراءو زینب کبری علیهم‌السلام مسألت می نمایم.

إنا لله و إنا الیه راجعون

محمد حسن اختری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت علیهم السلام

و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی عاشورا

منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *