هم اندیشی گروهان سایبری بام ایران + تصویر

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / هم اندیشی گروهان سایبری بام ایران + تصویر

هم اندیشی گروهان سایبری سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

هم اندیشی گروهان سایبری بام ایران + تصویر

هم اندیشی گروهان سایبری سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

جلسه هم اندیشی گروهان سایبری سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در شهرکرد  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در آغاز برنامه حجت الله کیانی مسئول سازمان بسیج مداحان با خیر مقدم گویی پیرامون محورهای جلسه و پیرامون مسائل روز و لزوم تشکیل گروهان سایبری برای جامعه مداحی  و ستایشگری به ایراد سخن پرداخت.

وی،پیشنهادات و نظرات کاربردی خود را در خصوص برنامه های ستایشگری و هیئات مذهبی بیان و به لزوم و نحوه  ی همکاری مسئولین نواحی با کانون مداحان شهرستانها  تاکید کرد.

در ادامه مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه استان به بیان اهمیت فضای مجازی و اینکه دشمن با تمام قوا با استفاده از فضا مجازی در مقابل ایران اسلامی ایستاده است پرداخت و خاطرنشان کرد: باید با همه امکانات برنامه ریزی و اقدامات مناسب در فضای مجازی برای مقابله با تهدیدات دشمنان صورت پذیرد.

همچنین توسلی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و نایب رئیس شورای اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان نیز بر لزوم مراقبت در فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: می بایست در فضای مجازی برنامه ریزی معنوی برای مقابله با هجمه دشمنان توسط نیروهای انقلابی صورت گیرد و حالت کاربران از دفاعی به هجومی در برابر دشمنان تبدیل شود.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه با اشاره به شرایط فعلی و با وجود ویروس منحوس کرونا و نیز اهمت دعا ،مناجات و روضه های انفرادی و خانوادگی ، جمع های کوچک با رعایت کامل مسائل بهداشتی گفت:در ماه های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان با استفاده از فضای مجازی برنامه های کوتاه معنوی از جمله سخنرانی و ادعیه با حضور علما و مداحان شاخص به صورت انفرادی در مساجد و امامزادگان برگزار وبرای استفاده مردمی اطلاع رسانی شد.

دکتر امیری از کارشناسان عرصه سایبری و فضای مجازی  هم  با اشاره بر موضوعات – عدم تعطیلی روضه های خانگی با کار محتوایی در فضای مجازی.- پخش زنده مراسمات مذهبی از طریق شبکه های اجتماعی – شرکت هیئات و مداحان در تولید و بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی در سطح جامعه و شرکت در عملیات ضد عفونی کرده شهر از طریق محلول پاشی در معابر و …. گفت: با استفاده از موارد یاد شده باید مسایل مذهبی و معنوی ادامه داشته باشد و برای مقابله با ویروس کرنا همکاری شود.

رفیعی از فعالان عرصه سایبری نیز بر لزوم هوشیاری مداحان، شاعران آیینی و هیئات مذهبی در خصوص ترفندهای دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی و همچنین بزرگ نمایی انتشار ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: انتشار لزوم رعایت اصول بهداشتی در خصوص مقابله با ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی می تواند از برنامه های موثر جامعه ستایشگری باشد.

دیگر اعضاء نیز نقطه نظرات خودرا در خصوص استفاده حداکثری از فضای مجازی برای معنویت افزایی و نقش جامعه مداحان در خصوص مقابله با ویوس کرونا بیان کردند.

 حضار برنامه های پیشنهادی خودرا حول محورهای زیر بیان کردند.

– گروهان سایبری سازمان بسیج مداحان با هدف سازماندهی و مقابله با ترفندهای دشمن تشکیل گردد.

– گروهان سایبری در مقاطع مختلف نسبت به روشنگری و بصیرت دهی و معنویت افزایی به جامعه هدف اقدام نمایند.

–  گروهان سایبری در مقابل تهدیدهای دشمن از تحلیل درست و به موقع برخوردار باشد.

– برای انعکاس اخبار و اطلاعات جامعه مخاطب مخصوصا هیئات مذهبی با روابط عمومی سپاه همکاری لازم صورت پذیرد.

– در خصوص شرایط فعلی جامعه و وجود ویروس منحوس کرونا تدابیر بهداشتی توسط گروهان سایبری در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

– با توجه به انتشار ویروس کرونا به جهت عدم ابتلا و ترس روانی این موضوع، اقدامات برای تغذیه معنوی مخاطبین و عموم مردم به خصوص انتشار دعای هفتم صحیفه سجادیه که امام خامنه ای (مدظله العالی) بیان شد صورت گیرد.

– هیئات مذهبی و مداحان برای کمک بهداشتی در سطح جامعه در جهت ریشه کن کردن ویروس کرونا آماده باشند.

– هیئات مذهبی نسبت به فعال کردن هیئات مجازی جهت استفاده مخاطبین خود اقدام نمایند.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : ابراهیم ابراهیمی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *