وظیفه اصلی ما حرکت در مسیر شهداست

خانه / استان ها / وظیفه اصلی ما حرکت در مسیر شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) درجمع رزمندگان و کارکنان لردگان گفت: معنویت شهدا باید الگوی جامعه باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) درجمع رزمندگان و کارکنان لردگان گفت: معنویت شهدا باید الگوی جامعه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر برگزاری دوره های آموزشی را سبب تعمیق معنویت و افزایش دانش اعتقادی و بصیرت کارکنان دانست.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: با نزدیک شدن به منش و سیره شهدای دفاع مقدس و شهدای راه اسلام و قرآن، پاسدار خوبی از دستاوردهای شهدا و دین اسلام باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد: شهدا بهترین الگو برای تاسی جوانان هستند و با مطالعه در زندگی شهدای بزرگی چون شهیدصیاد شیرازی و سایر شهدا به بُعد معنوی این شهدا پی خواهیم برد، که آنها به واقع از مقربان درگاه الهی بودند  و لحظه به لحظه از یاد خدا و راه خدا دور نشدند و شهادت کمترین هدیه الهی به آنها بود.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران شجره پاکی است که با خون شهدا آبیاری شده و خون بهترین بندگان خداوند در کشور برای حفظ و نگهداری این شجره پاک ریخته شده است، لذا ادامه دادن راه شهدا و در مسیر آنها بودن و ماندن از وظایف اصلی ماست و این فرهنگ باید به جامعه تزریق شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با اشاره به وقایع اخیر در سطح بین المللی و غرب آسیا، گفت: آمریکایی ها بارها خباثت و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را در عمل نشان دادند و در جوامع بین المللی با زور و قدرت تلاش می کنند که دولت های دیگر را علیه ایران اسلامی قرار دهند.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به وقایع مربوط به توقیف نفتکش جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت خبیث انگلیس با فرمان آمریکایی ها، ادامه داد: بارها رهبری عزیز انقلاب اسلامی دربیانات خود فرمودند؛ که دوره بزن دررو تمام شده است و هرکس به جمهوری اسلامی تعرض کند سیلی محکمی خواهد خورد و ان شاءالله پاسخ عناصر مؤمن جمهوری اسلامی قاطعانه خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: امروز قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران به خصوص قدرت موشکی آن، دشمنان را آن سوی مرزهای ما نگه داشتند و جرات نزدیک شدن را ندارند و خود بهتر می دانند که در برابر غرش موشک های ایران توان مقابله ندارند.

 

این مقام مسئول، رسیدن به چنین جایگاه بزرگی در سطح جامعه جهانی را  مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان دانست و ادامه دادن راه آنها را سبب تداوم نظام اسلامی قدرتمند و عمل به سیره اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) بیان کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *