ولایتمداری اصل اساسی بسیجیان است

خانه / استان ها / ولایتمداری اصل اساسی بسیجیان است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در جمع مدیران و کارکنان حوزه نمایندگی سپاه استان گفت: ولایتمداری اصل اساسی بسیجیان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در جمع مدیران و کارکنان حوزه نمایندگی سپاه استان گفت: ولایتمداری اصل اساسی بسیجیان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک چهل سالگی بسیج افزود: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی با فرمان موسس انقلاب اسلامی برای حراست و پاسداری از اسلام ناب و انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج ایجاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر اظهار کرد: حرکت و پویش عمومی بدون منت و برای رضای خدا، داشتن هدفی روشن و مشخص و نیز حرکت در مسیری ولایت،سه عنصر اساسی بسیج است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:بسیجی نیروی مومن ، انقلابی ، بصیر ، شجاع ، فعال و آماده برای خدمت صادقانه است که از بهانه جویی به دور بوده و از اصول اساسی بسیجیان ولایتمداری و وحدت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر به ترفندهای استکبار جهانی علیه شجره طیبه بسیج اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا جوانان عزیز بویژه بسیجیان را از این مسیر الهی دور کرده و با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند، اما بصیرت لشکر مخلص خدا دشمنان را ناکام ساخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به لزوم داشتن بصیرت و دشمن شناسی اشاره کرد و گفت:نباید هیچگاه دشمن را کوچک شمرد، غفلت راه را برای ورود دشمنان باز می کند.

وی به کارنامه  درخشان بسیج در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بویژه سالهای دفاع مقدس، آن چنان فعال و مقتدر ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی در بسیج نهفته است، که توان مقابله با ارتش های کلاسیک جهانی را دارد و این حضور فعال راه را برای ایجاد بسیج در برخی از کشورهای اسلامی باز کرد و امروز زیر سایه بسیج ؛ امنیت در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین برقرار است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن که در آغاز جنگ تحمیلی ، سودای فتح سه روزه ایران اسلامی را در سر داشت، در همان روزهای نخستین با مردمی مواجه شد که با دست خالی اما با سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش های الهی و انسانی به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی برخاسته و از ایثار جان خویش دریغ نمی کردند.

وی به بصیرت و موقعیت شناسی بسیج اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، جوانان مومن و سلحشور به فرمان حضرت امام خمینی(ره)در مساجد و پایگاه های مقاومت تحت عنوان بسیجی گرد آمدند و با کوچک ترین اشاره معظم له به میدانهای نبرد هجوم بردند و تا آخرین قطره خون خویش با مقاومت و ایستادگی، از اسلام ناب حراست و پاسداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  به رسالت بسیج اشاره کرد و گفت: وظیفه بسیج فقط به جنگ و مساله نظامی محدود نمی شود بلکه بسیج در عرصه های علمی ،سازندگی، فرهنگی ، ایجاد امنیت داخلی کشور ، خودکفایی و … حضور فعال داشته و دارد .

وی ادامه داد: در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و در سخت ترین شرایط ،دوران فعالیت منافقین و دیگر گروه های ضد انقلاب که با کمک کشورهای خارجی درصدد ایجاد آشوب،تنش ، تجزیه و جدایی قسمت هایی از خاک ایران اسلامی بودند،به مدد الهی و حضور مقتدر بسیج  ایران اسلامی از کید استکبار جهانی و دشمنان داخلی حفظ شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *