پاسداری یک فرهنگ است

خانه / استان ها / پاسداری یک فرهنگ است

پاسداری یک فرهنگ است، صرفا یک حرکت نظامی نیست جنبه عقیدتی ،سیاسی و دینی دارد.

پاسداری یک فرهنگ است، صرفا یک حرکت نظامی نیست جنبه عقیدتی ،سیاسی و دینی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛امام جمعه اردل درخطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبان گفت:ماه شعبان یکی از سه ماه پرفضیلت است که هرانسان مومنی می تواند برای پاکی ،تقرب به خدای متعال از این ماه بهره مند شود.

 حجت الاسلام بهرامی افزود:ماه شعبان ازچندنظر اهمیت بالایی دارد اول انیکه ولادت با سعادت شخصیت های بزرگی ازستارگان آسمان ولایت وامامت در این ماه شریف قرار دارد.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر ماه شریف شعبان این است که ماه پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، ماه مناجات ودعا است،دراین ماه با عظمت به دعا و مناجات بسیار توصیه شد است.

امام جمعه اردل گفت: مناجات شعبانیه و روزه در ماه شعبان بسیار تأکیدشده است،انشاء الله که این ماه و اعیادش برهمه مبارک باشد، از خدا برای همدیگر بخواهیم که از برکات این ماه بزرگ بهره مند شویم.

وی اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و پرچمدار قیام عاشورا حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  روز های پاسدار و جانبار نامگذاری شده است.

حجت الاسلام بهرامی با تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار گفت:پاسداری یک فرهنگ است، صرفا یک حرکت نظامی نیست ، جنبه عقیدتی ، سیاسی و دینی دارد.

امام جمعه اردل ادامه داد: هرکجا اسلام ، انقلاب اسلامی و مردم مومن مورد تهدید قرار گرفتند و ضرورتی پیش آید، آنجا پاسداران برای حراست از اسلام ناب و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

وی افزود:در40سال پیروزی انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف نظامی،فرهنگی،اقتصادی ،سازندگی… ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضورقدرتمندش چتر امنیتی خوبی برسر ملت ما ایجاد کرده است.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد:در حوادث گوناگون مثل بلایای طبیعی دراستان کرمانشاه،سیل اخیر در استانهای مختلف کشوری حضور نیروهای نظامی از جمله سپاه در کنارمردم ومسئولان ستودنی است.

امام جمعه اردل به توان بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:در صحنه های خودکفایی هر کجا که لازم باشد سپاه با نیرو های انقلابی و توان بالا به کمک مردم و مسئولان شتافته است.

وی روز جانباز رابه علمداران و عمارهای انقلاب اسلامی تبریک گفت و ادامه داد: راه اصیل انقلاب نباید در شبهات دشمنان وحوادث روزگار گم بشود این رسالت جانبازان عزیز عمار های انقلاب اسلامی است که با بصیرت افزایی دشمنان را ناکام کنند..

حجت الاسلام بهرامی به روز ملی فن آوری هسته ای اشاره کرد و گفت: در20فروردین 1385جوانان مومن وانقلابی این ملت با توجه به مانع تراشی های آمریکا و جهان غرب، توانستند به فناوری صلح آمیز هسته ای دست یابند و بیگانگان را بهت زده کنند.

امام جمعه اردل افزود: یادآوری این روز برای این است که بدانیم “روحیه ما می توانیم” و همت ، تلاش ، تکیه برظرفیت داخلی کشور و نهراسیدن از دشمن و اهمیت دادن به جوانان ولایتمدار و انقلابی بهترین راه پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: باید نسل جوان جامعه بدانند دانشمندان جوان ماچه سختی های را متحمل شدند، چه مسیرد شواری در این40سال طی کردند تا به این پیشرفت ها رسیدند و بدون وابستگی به دشمنان دارای انرژی صلح آمیز هسته ای شدیم.

حجت الاسلام بهرامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان احمدی روشن ،رضایی نژاد، شهریاری و علی محمدی گفت: شهدا سرمایه های عظیمی برای ملت بزرگ ایران هستند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *